Ik heb nu een jaar lang al clomid maar deze maand heb ik andere symptomen dan normaal. Ik had een week geleden licht roze bloed (innesteling) daarna ook best wel buikpijn van die steken dus niet continue. Werd ook maar niet ongesteld en ben nu een week overtijd. Maar sinds gisteravond heb ik bruinig slijm en vanochtend roze/rood bloedverlies met plassen. Heb maandverbandje om maar daar is niks te zien. Heb ziekenhuis nog niet gebeld. Is pas 6 jan open. Heb 3 testen gedaan (kruidvat, clearblue en predicator) allemaal negatief. Maar als ik op internet z'n test doe met symptomen kom ik 79 procent. Wordt ik gewoon ongesteld ? Of is bloedverlies normaal ? Heb van de week wel sels gehad Iemand die me meer kan vertellen ?
als alle test negatief zijn en je verliest al bloed, denk ik toch dat je ongesteld gaat worden..... helaas...
Ik denk ook dat je helaas ongesteld gaat worden. Ik heb zo vaak gedacht en nu heb ik andere symptomen en misschien dus wel zwanger,het lijkt helaas allemaal zo op elkaar. En anders even paar dagen wachten als het niet doorzet en dan nog keer testen .