ff kwijt

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Apr 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

PFFFFik wil het echt ff kwijt!!!
    ikben nu bijna 38 weken, en word zoooooo gek van nieuwsgierigheid ik zit echt de kleine er uit te kijken hahahaha
    ik ken nie wachten tot ze er is, het duurd allemaal zooo lang de laatste paar weken BAH BAH...
    door dat ik zo moe ben ken ik ook nie zo makkelijk naar buiten, dus mn tijd gaat ook zo langzaam word echt helemaal gek hierzo hahahaha

zijn er meerdere mensen die dit hebben of gehad hebben???

thanx alvast
    xxx

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    ja hoor ook hier kruipt de tijd soms.

Ik moet op dit moment rust nemen en mag (wegens steeds dreigen flauw te vallen) niet alleen op pad dus als manlief werkt voel ik me thuis erg opgesloten. Wat raar is want eerder bleef ik ook wel thuis als manlief naar het werk was maar op 1 of andere manier is het anders als het niet meer mag.

Misschien kun je de kleine lokken door er een lampje voor te houden, dan wordt hij misschien wel zo nieuwsgierig dat hij naar buiten wil :D

Groetjes

3. Niet meer actief

nou ik begin het gewoon goed ZAT te worden!!!
    ik wil gewoon weer een beetje mezelf zijn en nie die buik in de weg hebben hahahah of ben ik nou echt een zeikerd...

xxx

4. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hai,

meid bekijk het zo: ik ben nu 29 weken en ben stik jaloers op jou banner!!!!! ik kan ook niet wachten! en ik weet dat meiden met 12 weken weer stik jaloers zijn op mijn 29 weken! ha ha ha
    nog ff en dan mag je je kindje vasthouden! ff geduld nog. ookal is dat niet makkelijk! ze zeggen dat je het getrappel etc. en je dikke buik hartsikke gaat missen, dus nog ff genieten.

suc6 en ik hoop dat je snel mag bevallen!

x

5. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik herken het helemaal hoor, angeleyes.
    Ik wist wanneer ik ging bevallen, doordat het een geplande keizersnede was. Maar ik zat de dagen en op 't laatste de uren aan het aftellen. Ik was het zwanger zijn meer dan zat. Kon niet wachten tot ik m'n kleine meisje in m'n armen zou hebben.
    Ik zou zeggen, geniet nog maar eventjes van het leven in je buik, want dit zul je wel missen hoor éénmaal je wondertje er is. Ik mis het in ieder geval soms toch nog een keer.
    Nog heel veel succes toegewenst met de laatste loodjes.

Liefs kathy

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou ik voel ook helemaal met je mee hoor..... pffffff ben het ook zo zat :rolleyes: Loop nu overtijd en zit echt de tijd voor uit te kijken. Ben mijn buik wel een beetje moe nu. Het is ook zo groot en het zit mega in de weg gewoon (zie de foto in mijn album). Ben ook zo moe als ik wat doe... Van mij mag Ukkie gisteren komen ;)

7. Niet meer actief

heey poester bedankt voor je reactie!!!
    ik geniet er ook wel van maar word er soms wel een betje depri van ken wel janken soms!!!

9maanden is echt te lang hahahaha

xxx

8. Niet meer actief

HIHI dames ik kan me nog zo goed herinneren dat ik ook het ook zo zat was met mijn dochtertje en vooral omdat iedreen zei dat ze waarschijnlijk eerder zou komen, maar 1 week overtijd overtijd lopen is echt vreselijk je voelt je dan echt zo'n wandelende tijdbom

Heel veel sterkte meiden en mopper maar lekker hoor hier hebben de mannen ook even rust

9. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

Feb 13, 2006
    512
    0
    0
    Owh wat herkenbaar.
    En dan gaat de tijd alleen nog maar meer kruipen hé? De laatste loodjes kunnen behoorlijk zwaar zijn.

Het gekke is vaak dat je nu de kleine er wel uit kunt kijken, maar na een poosje je die dikke buik mist.

Wij vrouwen zijn soms maar rare wezens ;)

Share This Page