innestelingsbloeding met 6 wkn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by senna203, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna203

senna203 Lid

Jun 1, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag werd ik wakker en toen ik naar t toilet ging zat bij het afvegen rood en bruin bloed aan mn papier.
    Nu hebben mn man en ik gisteren gemeenschap gehad dus weet niet of het daaraan zou kunnen liggen.
    Ik was vrij bezorgd dus ik mocht komen voor een echo. Er was hart activiteit te zien en ik word geschat op 6 weken en 2 dagen.
    Volgens mijn vk kan het bloed van alles zijn.
    Bv door gemeenschap omdat baarmoeder mond meer doorbloed zou zijn, of een innestelings bloeding.

Hebben meer meiden een innstelingsloeding gehad rond 6 weken?
    Kvoel me nu erg onrustig
    :(

2. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Is het bij die ene keer afvegen gebleven?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik denk dat het door de gemeenschap komt hoor. Maak je niet druk zo lang je niet veel gaat bloeden en krampen krijgt zit het echt nog wel goed

4. senna203

senna203 Lid

Jun 1, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is bij die ene keer gebleven. Pff wat zijn die eerste 12 weken slopend zeg.
    Dat we een hartje hebben gezien via een uitwendige echo ztelde me wel gerust, maar voel me nog erg onzeker.
    De volgende echo staat pas over 4 weken geplanned

5. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Toen ik een week of 20 zwanger was van mn dochter had ik na (zeer geslaagde :p;)) seks ineens een flink hevige bloeding. Er kwam best veel herlder rood bloed uit. Ik was natuurlijk heel erg geschrokken en was de dagen daarna zo bang. Gelukkig was ik al zo ver dat een paar dagen elke dage even luisteren met de angelsound soelaas kon bieden, wat bij jou nu helaas natuurlijk nog niet het geval is. Maar in ieder geval kwam het bij mij achteraf duidelijk door de seks. Daarna nooit meer een bloeding gehad en mn dochter is kerngezond. Manlief vond het wel jammer dat ik het daarna een stuk rustiger aan wilde doen tijdens de seks, haha. Je bent nou eenmaal veel beter doorbloed nu je zwanger bent. Ik duim voor je dat het helemaal wegblijft!!

6. senna203

senna203 Lid

Jun 1, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik denk ook eigenlijk dat dit de oorzaak is geweest. Mijn gevoel zegt verder ook dat het allemaal wel goed zit.
    Ik heb ergens een angelsound liggen, maar die is idd pas over 8 weken te gebruiken hihi!
    Nog eventjes in spanning! Jou reactie stel me ook al wat meer gerust, en t feit dat we een klein kloppend hartje zagen ook!
    Volgends de berekening zouden we 7 weken en 2 dagen zijn, maar we zijn een week terug gezet.
    Dat gevoel had ik al omdat ik pas 5 dagen na mn NOD heeeel lichtjes testte.
    Pfff wat een spanning allemaal haha

Share This Page