Hoi allemaal, Afgelopen weken ovulatietesten gedaan en de piek uiteindelijk wel kunnen ontdekken dus op tijd geklust hihi. Afgelopen zondag( week na ovulatie) enorme buikkramp echt precies zoals bij mijn eerste zwangerschap. Pijnlijke borsten, erg moe etc. Vandaag toch bloedverlies maar het is bruin/lichtrood/roze en niet veel. Zal waarschijnlijk wel menstruatie zijn maar ben toch benieuwd naar jullie mening omdat ik normaal gesproken nooit buikpijn of wat dan ook heb tijdens menstruatie. Ik voel het ook nooit aankomen.... Tis ook bijna vier dagen te vroeg....
Nee hoor, volgens countdowntopregnancy komt het het vaakst voor tussen 7 en 11dpo =) en het meest voorkomend is op 9 dpo.. je kan het hier altijd eens berekenen: Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy (er zijn er die vroeger ook hebben en nog later, deze gaat uit van gemiddeldes )
Maar zal toch wel gewoon begin vd menstruatie zijn. Bij de vorige zwangerschap heb ik geen druppel bloed verloren
Misschien trage aanloop naar je menstruatie. Over een paar dagen weet je pas echt of je ongesteld bent geweest of dat het hierbij gebleven is. En dan kun je altijd voor de zekerheid nog een testje doen.