Hoi meiden... Zoals de titel al zegt geef ik inmiddels tien maanden bv... Gaat super goed.. En ritme gaat lekker.. Zelfs nu ik ruim 2 maanden weer werk heb gevonden..Nu zit ik alleen met het volgende... Ben al vrij snel na de bevalling weer ongi geworden en de cyclussen hebben wel wat gewisseld..na 2 weken ongi tot gemiddeld normale cyclus... Volgens mijn cyclus app ben ik inmiddels 19 dgn overtijd...nu is dit op 28 dgn berekent...mijn langste cyclus voor mijn zwangerschap is 33 dgn... Dat zou betekenen dat ik twee weken over tijd ben.. En tijdens de bv ben ik 1 x 10 dgn (uitgaand van 33 dgn) overtijd gegaan... Nou weet ik dat het een kwestie van testen zou zijn... Al heb ik een spiraal en tja dan wordt de kans natuurlijk kleiner... Hoelang duurde jullie cyclussen tijdens jullie bv ?
Door een mirena spiraal kan je cyclus inderdaad verdwijnen. Zelf heb ik nog nooit een cyclus tijdens de bv gehad, bij mijn zoontje stopte ik met de bv toen hij een jaar was, een aantal weken later werd ik ongesteld. Momenteel geef ik bv aan mijn dochter en ben nog nooit ongesteld geworden in die periode.
Handig bij te zetten...heb een koper spiraal... Ook al voor de zwangerschap bijna twee jaar gehad.. Cyclussen tussen 28-33 dagen... En nu acht weken na de bevalling weer geplaatst en werd dus vrij snel alweer ongi
@lievemama19 toevalling je verhaal in de lounge gelexen.. Een woord voor jou .Respect!! @cin85 die hoop dat ik ook nog even mocht genieten van een leveb zonder ongi was hier snel weg