Menstruatiekrampen als zwangerschapssymptoom!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Charis, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ik vroeg me dus af of er veel meiden last hadden van menstruatiekrampen vlak voor of op NOD terwijl je dus zwanger bent.

    Dacht je toen ja ik ben zwanger of wisselde dat telkens of dacht je al van ohh jammer op naar de volgende ronde? En werd het telkens erger hoe dichter je bij je NOD kwam of nam het juist af?
     
  2. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier inderdaad menstruatiekrampen..Geen idee dat ik zwanger zou zijn.
    Die krampen hebben tot ongeveer een week na mijn NOD aangehouden.

    Succes!
     
  3. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    En dacht je toen ik ga ongesteld worden, waren ze net zo erg als je menstruatiekrampen of meer of minder? Dank je!
     
  4. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb momenteel echt krampen en het zijn echt soort menstruatiekrampen maar ik weet zeker dat ik dat voorlopig nog niet wordt en het lijkt erger te worden ik voel het nu vooral aan de linkerkant. Zit nu in die onzekerheid wel/niet zwanger.

    Elena
     
  5. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ja dat heb ik dus ook vandaar dat ik wilde weten hoe de meeste zwangeren dit hebben ervaren en ik miss. een beetje kan denken ohh ik word ongesteld of misschien toch nog hoop. Ik zit op dag 26 en ben echt zenuwachtig dit keer! Ook telkens van die naalden prikjes pijn.
     
  6. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Voor mijn gevoel waren ze erger...
    Ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest ;)
     
  7. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    ohhhhhhhhhh ik wil ook zo graag testen aangezien ik nog niet ongesteld ben en jou worden zo'n hoop geven...ik had juist eindelijk zo iets van nee niet testen charis ok. en nu lees ik dit ohhhhh ik wil testen, ik moet zowat een dwangbuis om :) :) :) Echt spannend. Dit is namelijk de eerste keer van de 4 rondes dat ik dus nog niet eerder ongesteld ben dan mijn vorige cyclussen 8)
     
  8. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik wilje geen valse hoop geven, maar die naalden prikjes kunnen innesteling zijn.

    Heb je verder nog meer klachten? Ik moet ook best vaak plassen en ben duizelig, heb jij daar misschien ook last van?

    Kus
     
  9. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ja daar heb ik ook last van maar nog veel meer, echt voor het eerst vandaar dat ik deze keer ook zo zenuwachtig ben ik zal ze ff op een rijtje zetten:

    Duizelig, vlagen misselijk, menstruatiekrampen, om alles kunnen lagen en ook om de kleinste dingen boos worden, ik had ineens zo'n trek in pannekoeken terwijl ik daar normaal als avond eten niet gek op ben en mijn thee was juist vies,pijn in mijn onderrug, donkerdere urine dan normaal en een heel apart gevoel in mijn buik als de menstruatiekrampjes weg zijn alsof er een hand op ligt.

    genoeg om op te noemen dus en jij? Heb je ook zo'n gevoel van ja het is raak?
     
  10. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ja ik denk steeds van Nu weet ik het zeker en ben zwanger, want ik heb ook zoveel klachten(symptomen) op het moment.

    Mijn urine is inderdaad ook veel donkerder dan normaal, beetje licht in mijn hoofd(duizelig), vind ineens veel dingen vies zelfs mijn lievelingeten hoef ik niet, verhoging, vlagen hoofdpijn en misselijk en het gevoel hebben dat je een brok in je keel hebt terwijl je maag knort, weeig gevoel in mijn buik en onderrug, gevoelige tepels en grotere borsten, en voel soms mijn hart in mijn buik kloppen.

    pff... met al die dingen ga je echt denken dat je zwanger bent, ben zo bang voor teleurstelling en het is nog te vroeg om te testen :(

    Kus
     
  11. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hier ook veel menstruatiekrampen, maar dan heftiger. het is nu gelukkig iets minder aan het worden.
    Succes!
     
  12. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    En had je dit ook voor je NOD? Dacht je voor je NOD al ik ben zwanger of juist niet ?

    @Elena: oh ja tepel was ik ook nog vergeten, die zijn de hele dag hard hahahaha, maar inderdaad het is echt vervelend als je lichaam zo met je aan het spelen is maar dit is wel mijn eerste maand vanaf april dat ik het zo heb als nu! Maar als we het wisten dan hadden we dit soort topics niet nodig, het maakt het wel spannend maar ik wil liever zekerheid ach geduld hebben maar dat heb ik dus echt niet hahahahahaha :)
     
  13. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik zou gaan testen Charis..
    Je maakt jezelf gek..

    Hopelijk zie ik je bij de mei-mama's ;)
     
  14. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Dat is lief! ik hoop het ook zo erg, wel leuk ik ben zelf ook 13 mei jarig hahaha, ik ga morgenochtend testen, officeel is 6 sept. mijn NOD dus dan zou ik 2 dagen voor NOD hebben getest!
     
  15. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Moet kunnen Charis....
    We lezen het morgen vast wel.
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik had het volgens mij niet met mijn zwangerschap... ik weet nog goed dat ik ergens zat waar ik echg niet weg kon... en ineens heel erge menstruatiepijn 15 min of zow ik denk ja ik word ongesteld later thuis was het niks ik niet meer aan gedacht paar dagen later naar de huisarts omdat ik ook erge pijn aan men borsten had en ik was zwanger.....

    succes!
     
  17. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hey meiden,

    Nou ik heb getest en het was negatief :( , jammer maar heel misschien toch nog na de NOD en anders op naar de volgende ronde :D , temperatuur is nog steeds wel hoog 36.86 ook nog geen teken van de menstruatie in ieder geval ben ik een stuk rustiger doordat ik nu getest heb!

    Ik hou jullie op de hoogte! bedankt voor alle reacties in ieder geval!
     
  18. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Nou vanochtend moest ik overgeven en mijn temperatuur is omhoog gegaan naar 37.04! Dus misschien toch nog hoop!
     
  19. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hallo Charis,

    Wanneer ga je weer testen? Ik hoop voor je dat je toch nog positieve zwangerschapstest! Ik wil je niet teveel hoop geven want voor hetzelfde ben je ziek aan het worden...
    Je hoort wel vrouwen die pas een aantal dagen na NOD positief testen.

    Groetjes
     
  20. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ik sta op de testmarathon van 10 september, ik ga het proberen vol te houden als ik dan nog niet ongi ben, maar ik voel me nu weer helemaal top alleen nog misselijk en buikpijn! Ik was zo wanhopig dat ik gister iemand een pbtje heb gestuurd waarvan ik wist dat ze voor nod ook negateste en 4 dagen na nod wel positief testen! Ohhh dank je ik hoop het ook...ben je ook op het NOD topic van september? Is erg gezellig daar!
     

Deel Deze Pagina