Goedemorgen dames, Ik ben net nieuw hier op het forum en hoop dat ik een beetje steun kan vinden hier. Even mijn cycles verhaal. Ik heb een cycles van 22-23-24 dagen en niet langer.. 26april ongesteld geweest. 5 mei gemeenschap gehad. 12 mei dus na 16dagen na mijn laatste ongesteldheid donker bruin bloedverlies over het algemeen alleen met naar het toilet gaan dit duurde 2 dagen. 17 mei heel veel witte vloed zelfs met klonten spierwit(sorry voor de omschrijving) 18 of 19 mei zou ik ongesteld moeten worden maar niks nadda noppes. Zaterdag een test gedaan die was negatief. Voel wel degelijk dat mijn lichaam zegt je bent zwanger. Vandaag(woensdag)getest weer negatief. Ik ben afgelopen maandag bij mijn huisarts geweest en die zegt volgende week dinsdag urine inleveren dan ben je minimaal zeven dagen over tijd en dan kan je pas testen voor een goed resultaat. Bij mijn vorige kids(zie voorstellen) werd ik niet makkelijk zwanger dus dit is een wondertje. Heb gevraagd om een bloedtest maar nee die wilde hij pas doen als ik negatief zou testen. Ik weet dat ik te weinig waardes meet in urine dus vandaar dat ik een bloedtest wilde. Nou een heel verhaal maar ben blij dat ik het even mocht delen want al met al ben ik super zenuwachtig. Lieve groetjes Faye
mag ik misschien wat vragen? hoe gaat dat eigenlijk zon bloedtest? krijg je dan ook zelfde dag nog uitslag? en wanneer mag je dit doen?
Hoi, tuurlijk mag je dat vragen. In mijn geval mag ik gaan bloedprikken in het ziekenhuis. Worden er buisjes bloed afgenomen en daar kunnen ze dat al heel pril aan af lezen of je zwanger bent aan de waardes die er in zitten. Ik kan dan de volgende dag de huisarts bellen. Bij mijn jongste kon ik 's middags al bellen maar dat ging toen via de gyneceloog. Volgens mij kan je dit al heel snel laten doen als je overtijd bent. Alleen mijn huisarts die ik nu heb is van de oude stempel zucht en kan ik braaf tot volgende week afwachten.. Lieve groetjes Faye
ik dek dat mijn huisarts dat ook zal zegge ben nu 2 dagen overtijd en heb gisteren negatief getest, maar heb wel bijna alle verschijnselen van iemand die wel zwanger is
heel veel succes faye... @lievemama18, bij mij ging de bloedtest anders, ik moest geopereerd worden en had idd ook nega getest maar ze moesten 100% zekerheid hebben, dus ze hebben 1 buisje bloed afgenomen, na 3 uur kreeg ik te horen dat ik al 50% hcg in mijn bloed had, en dat dit betekende dat ik zwanger was, dus kreeg n ruggeprik Gelukje bij n ongelukje, heb nl 6 jaar gew8 op dit nieuws
Dank jullie wel. Het is wel erg spannend want mijn lichaam zegt je bent zwanger maar wat kan zo'n test met uitslag dan heilig zijn zucht... Lieve groetjes Faye