Hoe hou je het spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilo14, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik ben even benieuwt naar jullie ervaring en eventuele tips.

Ik merk bij mij en mijn mannetje dat de druk van het op bepaalde momenten moeten klussen de spanning en spontaniteit er een beetje uithaalt. Maar je wil toch de grootste kans hebben om zwanger te worden.

Zijn er dames die dit ook ervaren en zo ja hoe ga je hier mee om en hou je het een beetje leuk?

2. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    eerst en vooral succ6 Met je zwangerschapswens':p

Gohh denk dat die druk wel overal is te vinden'
    ook hier.. maar eerlijk gezegd heeft ons dat dichter bij elkaar gebracht' :)
    denk ook dat het van persoon tot persoon afhangt'
    Wij denken er gewoon eventjes niet aan kruipen lekker naast mekaar gezellig' met kaarslichtjes en de rest komt wel vanzelf
    misschien eens proberen Om het spannend te maken?
    weet niet hoevaak dat jullie het gewoon zijn om het te doen
    wij zijn nog jong dus haha:D

3. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Pff die periode hebben wij ook gehad! Vooral toen nog niet duidelijk was wanneer mijn ovulatie was.. Verplicht om de dag, na een paar x is de lol er inderdaad wel weer vanaf! Na een hoop tempen, testen, etc, ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat het rond dag 15 is. Hierdoor hoeven we het nog maar 1, hooguit 2x per maand verplicht te doen. Dan moet je man maar even zin maken haha!

4. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ja ik weet sinds deze maand gelukkig ook wanneer mijn ei ongeveer komt, daarvoor was ik er niet echt zeker van dat ik een eisprong had. Mijn temp gaf deze niet echt duidelijk aan, deze maand wel en in combi met een positieve ovulatietest weet ik het gelukkig zeker. Vandaag helaas ongesteld geworden, maar volgende ronde idd wat minder verplichte nummertjes ;)

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mss een idee om het de paar dagen ervoor niet te doen, zeg maar. Dan zijn jullie er allebei tegen die tijd wel "aan toe" ;) werkte hier wel goed deze maand aangezien het vorige maand ook zo gedwongen was + dat we het een aantal dagen achter elkaar deden.. (opgekropt libido? ;)) Maja dan ist idd wel belangrijk dat je weet wanneer je ei is anders mis je alsnog je kansen ;)

6. Missoni

Missoni Lid

7 nov 2011
    87
    0
    0
    noord holland
    Ik weet van mijn man dat hij dit net zo graag wilt als ik dus ik zeg niet wanneer ik vruchtbaar ben, zo wordt het ook niet zo'n "moetje"
    En ook buiten de vruchtbare fase even alle toeters en bellen uit de kast trekken!

7. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik heb vaak meer zin rond mijn ovulatie en mijn lief wil altijd wel. Voor de rest lopen we elkaar veel mis qua werk etc. dus dan voelt het ook niet als een moeten.

Nu hadden we afgelopen week 3x een samenlevingstest..Dus 3 keer verplicht en ook nog rond een bepaalde tijd. Dat voelde wel echt als een moeten.
    Maar goed, dan hadden we het misschien ook niet de dagen dat het niet hoefde alsnog moeten doen hihi :D

8. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Zo doen wij/ik het ook, zodra mijn man weet wanneer mijn ei is, voelt het als moeten voor hem. Als hij het niet weet, niks aan de hand! Mijn tip niks zeggen over je ei. Jij in je vruchtbare dagen het extra romantisch maken en naast je ei ook "feest" vieren!;)

9. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Goede tip! Ga ik gebruiken! :D

10. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ik gun het jou zo!! (Ik zie jou steeds overal bij staan)

11. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hmmm, misschien maar weer eens wat minder op zp rondhangen haha;)
    Nee hoor, ik vind het echt heel erg lief van je! Kennelijk moest ik nog een les in het beoefenen van geduld leren of zo.
    Ik gun het jou en de rest van de meiden hier op zp net zo veel :D

12. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde!! Wij klussen hier elke dag en niet omdat het perse moet maar omdat mijn vriend elke dag wel wil (miss ook wel met het id dat dat het beste is, ik heb eigenlijk geen id want heb het nooit gevraagd haha..zowiezo lust hij er wel pap van hahahaaa), ik normaal gesproken ook maar nu we zovaak klussen om zwanger te raken vergaat de zin bij mij de laatste tijd nog wel eens...dat "moeten" wordt dan toch wat minder leuk. Een goed id idd om voor de verwachte eisprong een paar dagen een pauze in te lassen want dat is natuurlijk het belangerijkste moment om er zin in te hebben en er echt voor te gaan :p

13. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ik heb aan mijn man voorgesteld om niet te zeggen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar hij zei er gaat bij mij echt wel een lampje branden als jij rond je vruchtbare periode in 1 keer 3 dagen achter elkaar wil :p dat gaat dus ook niet helemaal lukken.

14. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hahaha!!! Jaa, dan hebben ze het snel genoeg in de gaten :p

Deel Deze Pagina