erg raar of snap ik het niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door koekie monster, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

ik heb voor het eerst de ovulatietesten van zwanger en kids gebruikt. vorige week zaterdag heb ik een postieve test gehad. nu 11 dagen later ben ik ongesteld??? ik dacht dat pas na 14 dagen kan? of snap ik het niet zo goed?

groetjes

2. Maia

Maia Niet meer actief

er is een gemiddelde Luteale fase van 14 dagen (de fase van eisprong tot menstruatie). Maar dit hoeft niet 14 dagen te zijn. Volgens mij kan het tussen de 10 en de 18 dagen zijn, sommige vrouwen zijn 10 dagen na eisprong ongesteld, andere pas 18 dagen en 14 is gewoon het gemiddelde.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dat kan hoor, bij de een is die fase 14 dagen en bij de ander wat korter of langer. Bij mij is die 12 dagen, dus is niets om je zorgen over te maken..

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zoals gezegd..heel normaal. Liever langer als korter zeggen ze meestal, maar het belet een zwangerschap totaal niet!

En misschien is het wel geen ongesteldheid? Heb je echt net zoals normaal even veel rood bloed?

Mijn LF was altijd 17 of 18 dagen....dat is nog erger! duren rondes nog langer... ;)

5. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

dus als ik het goed begrijp. heb ik een cylcus gehad van 28 dagen. op dag 17 een postieve test. en op dag 18 ongeveer de eisprong en dan heeft het eitje maar 10 dagen om zich in te nestelen? ik neem aan dat dit elke maand hetzelfde is? dus na de eisprong nog 10 dagen tot nod?
    bedankt voor de reacties het postieve is dat ik geen erg lange cyclus weer heb. komt steeds meer regelmaat in
    groetjes

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee hoor is zeker niet raar , mijne was altijd 12 dagen!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee hoor, je eitje hoeft niet elke maand exact op dezelfde dag te komen! Je luteale fase kan per maand verschillen! Bij mij was het meestal 12 dagen, soms 11 en soms 14. Het kan dus wisselen.

Deel Deze Pagina