jullie advies graag!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by miss h, Aug 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal
    ik zit met een probleempje
    4-8 heb ik 10.000 pregnyl gespoten voor een ivf escape ( er grooide te veel eitjes)
    6-8 de punctie
    9-8 vorige week dinsdag dus heb ik 1 matige eicel (6 cellig iets fragmentatie) terug geplaats gekregen. Van alle 8 eitjes was er helaas maar 1 bevrucht.
    hierna heb ik alleen nog de utrogestan bolletjes gebruikt.

vanmorgen heb ik wat nuchtere urine opgevangen en bewaard en zojuist nog een keertje.
    ik heb namelijk even snel testen gehaald bij de kruidvat.
    degene met de ochtend urine geeft een licht streepje aan, maar wel meteen na 5 minuten.
    wel heel licht.
    de tweede doet het ook alleen nog iets lichter.
    eerste oogopslag zie je niks maar ga je goed kijken dan zie je het.

wat denken jullie kan dit nog van de pregnyl zijn of zou dit een beginnende zwangerschap zijn?

dit is mijn tweede ivf escape en de eerste keer had ik erg veel krampen en pijn, nu voel ik me vrij goed. wel sinds 2 dagen heb ik last van "zware" borsten. vooral als ik mijn bh uit doe.....

ben erg benieuwd of er mensen zo vroeg al dit resultaat hadden...
    word er namelijk onwijs onzeker van

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Ze zeggen dat pregnyl halveert per dag.
    Dus als jij op 4-8 10.000 hebt gespoten, ziet het er zo uit:

5-8 5000
    6-8 2500
    7-8 1250
    8-8 625
    9-8 313
    10-8 156
    11-8 78
    12-8 39
    13-8 20
    14-8 10
    15-8 5
    16-8 2,5

Als de test idd positief is geweest vanochtend, dan zou het wel eens van een zwangerschap kunnen zijn (gezien bovenstaand tabel), maar ik zou nog wel even een slag om de arm houden.
    Ik zou over 2 dagen weer testen om te zien of hij donkerder word

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Ja dat klopt zoals het hierboven staat. De zere borsten kunnen ook komen van de utrogestan schijnt. Ik had dat ook alleen van de pregnyl en niet van de utro, daar was ik alleen maar moe van.

Ik zou idd ook over een dag of twee nog een testje doen, die zou dan echt donkerder moeten worden.

4. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Uiteraard houd ik een slag om de arm.
    morgen doe ik er gewoon weer eentje, kijken of ie donkerder word.

maar de pregnyl zou dus al uit mijn bloed moeten zijn?

5. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal !
    bij de vorige poging voelde ik me wel heel erg kloten en veel menstuatie achtige pijnen, nu af en toe een steek en dat is het

ik ben erg onzeker omdat ze in het zkh niet al te positief waren, tenminste degene van het lab niet, de gyn vertelde me bij de terug plaatsing dat er echt wel een kans was hoor ook al was dit eitje matig.

6. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Goh, wat spannend! De pregnyl zou morgen dus nog maar 1,25 moeten zijn. Ik hoop dus voor je dat het streepje er morgen weer zit als je test, al dan niet duidelijker!
    Ik duim voor je!

7. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    thanks! na 11 jaar wachten mag het wel eens lijt mij

8. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
  9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Op de boventste lijk ik wel iets te zien, maar wel héél licht.
    Zijn ze in het echt duidelijker?

10. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja in het echt zijn ze wat duidelijker, foto maakt ze nog lichter :(
    ik zit natuurlijk pas 7 dagen na de tp

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie eigenlijk niet zoveel op je testjes, maar....je zit ook nog maar een week na terugplaatsing. Als je nagaat dat ik pas 15 dagen na terugplaatsing mocht testen van het ziekenhuis, ben je dus veel te vroeg en kan het nog alle kanten op!

Ik had de innesteling van ons emmytje duidelijk gevoeld. Dit was 7 dagen na terugplaatsing. (Was toen nog naar het ziekenhuis geweest, omdat men dacht dat het met mijn overstimulatie te maken had.)
    Dus voor hetzelfde geld zit jij net rond de innesteling en kun je nog niet positief testen ivm zwangerschap.

Het is erg moeilijk, ik weet het, maar probeer het nog even een paar dagen vol te houden en dan opnieuw te testen. Bij voorkeur pas rond aankomend weekend.

Ik hoop en duim dat je een mooie positieve test in handen houd. Het is je van harte gegund na zo'n lange tijd!

12. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb op 9 dagen na tp licht posi getest (zie mijn album) het kan dus wel!

13. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens ons ziekenhuis kun je een innesteling niet voelen, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.
    Afgelopen vrijdag heb ik savonds zo een kramp gehad dat ik bijna nokout ging. na wat pijnstilling was het over.... het zou kunnen, hoeft niet...

@ kate, was je bovenste testje van dagen na tp? en hoeveel pregnyl had jij gespoten ?

gr heidi

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    geen, want het was een cryo terugplaatsing. Maar deze was 9 dagen na tp van een cryo van 5 cellen.

15. Be Happy

\

9 dagen of 7 dagen, dat maakt ook nog wel een beetje verschil...;)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen ook na 9 dagen ook al getest had... en ook licht positief. Toen zat ik dus net na innesteling.
    Zie foto.

16. Be Happy

En dit was 12 dagen na terugplaatsing.

17. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat lijkt een beetje op de mijne, als die van mij dan over een paar dagen ook zo is :D

18. chachake

chachake Actief lid

Feb 12, 2008
    333
    0
    0
    Ik vrees dat je gewoon moet afwachten en morgen of overmorgen nog eens moet testen. Dan moet dat streepje gewoon duidelijker zijn. Ik heb zelf ook al Pregnyl 5000 gehad en het duurt toch even eer het uit je systeem is.

19. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Volgens mij zie ik ook iets op de eerste foto.
    Spannend hoor.
    Succes!

20. miss h

miss h Lid

Dec 9, 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou even manlief laten kijken vanavond die vond het gewoon niks
    maar even later toch even informeren wat nou de symptomen van een eventuele zwangerschap zouden zijn haha

ik heb het gewoon barstend koud terwijl mijn borsten de hele dag al loeiwarm zijn en mijn hoofd ook.
    Herkenbaar voor iemand?
    net of je griep gaat krijgen

Share This Page