veel afscheiding symptoom?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door faith and hope, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hallo DAmes

Titel zegt het al: Ik heb zo`n last van afscheiding. Normaal gesproken heb ik er nooit zoveel last van. Herkent iemand dit die ook zwanger bleek te zijn?
    Voor de rest heb ik niet echt ergens last van alleen dit valt ontzettend op. Ik heb er nu zo`n 3 dagen last van.:)

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Kan het me niet herrinneren dus zal wel nee zijn. Maar komt je ei niet toevallig binnenkort? En waar zit je in je cyclus? Ik heb het ook vaak erger als mijn ei komt..

3. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai :)

Ik herken het wel als symptoom. ;) Van alle 5 mijn zwangerschappen trouwens. Van de andere keren kan ik niet vertellen wanneer het precies begon, maar deze keer begon het 1 a 2 dagen voor mijn NOD.

Nou moet ik wel vertellen dat ik het niet direct als signaal zag, omdat ik altijd wat meer afscheiding begin te krijgen vlak voor NOD.

Het verschil bij mij is dat het nu veel witte cremeachtige afscheiding is en de andere maanden toch wat meer het rekbare spul wat ik normaal rond mijn ei heb.

Ik hoop dat het bij jou ook een positief teken is! ;)

Maar goed, elk lichaam is weer anders, dus of het bij jou hetzelfde betekent als bij mij... Ik wil je geen valse hoop geven namelijk. ;)

Maar ik hoop het wel! :D

Liefs

4. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    uhm.... zie banner?!?!

5. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Dank je!! ik ben ook zeer benieuwd.
    Wat ik verder nog gek vind is dat mijn aderen ontzettend zichtbaar zijn. Je kan ze allemaal duidelijk zien op mijn handen. Daat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. (helaas ma)
    gatzie wat spannend toch allemaal:):(

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meis,

Het zou helemaal super zijn als het in jou geval positieve tekenen zijn, maar ik moet zeggen dat ik het al heel vaak voor m'n NOD heb gehad. Heb twee vmk's gehad en had toen niet extreem veel witte afscheiding, terwijl ik om de 4 maanden ofzo wel een ronde met een enorme witte vloed heb zeg maar ;). Naar wat ik begrepen heb kunnen zowel de witte afscheiding als de adertjes (die ik helaas ook al vaak heb gehad..) gevolgen zijn van het hormoon progesteron. Het kan dus zijn dat je deze maand iets meer progesteron aan maakt dan "normaal". Dit kan zeker gunstig zijn voor het ontstaan van een zwangerschap :), maar zelfs zonder bevruchting kun je de ene maand nou eenmaal meer progesteron aanmaken dan de andere.
    Ik hoop van harte dat je straks een mooie positieve test in handen mag hebben! :D

groetjes,
    Nana

7. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop met je mee! hou ons op de hoogte!

8. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Nou, weet je, het was bij mij dus weer WEL een symptoom... ik had al een aantal dagen last van witte vloed, vanaf ongeveer een week voor m'n NOD. Omdat het zo bleef aanhouden en ik het herkende van m'n eerste zwangerschap, heb ik uiteindelijk toch op dag 30 een test gedaan zie m'n banner :D Dus toch denk ik dat het wel een symptoom is als het afwijkt van je "normale" dingetjes rond deze tijd van je cyclus... maar uiteraard is het geen garantie ;) Heel veel succes, ik duim voor je dat het raak is!!!

9. SimplyMe

Die aders herken ik niet, maar ik ben ik! ;)

Het is ook ontzettend spannend. Vooral die laatste dagen voor NOD, dat heen en weer geslinger, dan heb je heel sterk het idee dat je wel zwanger bent, dan weer het gevoel van toch niet...*Zucht* Erg frustrerend!

Ik hoop ontzettend dat je binnen een paar dagen een positieve test in je handen houdt! En natuurlijk hoop ik dat ook voor de andere meiden die graag zwanger willen worden! ;)

Hou je ons op de hoogte?

Liefs

10. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Lieve allemaal
    Morgen ga ik testen dus hou jullie zeker op de hoogte.
    Ik heb niet het idee datik zwanger ben, maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet. Kan dus echt nog alle kanten op.
    Heerlijk om het met julie allemaal te delen. Ik vind het zo rot om tegen mijn vriendinnen te zeggen dat het weer niet gelukt is dus heb ik besloten niets meer te zeggen tot ik echt 2 streepjes zie!!!
    Ga snel aan t werk, doeg

11. SimplyMe

Daarom zijn de meiden van ZP er ook! ;) Met ons kan je het elke maand delen!
    Al zijn wij ook het gekste op de 2 streepjes verhalen hoor. :p

Ik ben benieuwd en ik duim voor je!

Werk ze!

12. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik duim voor je hoor meid. Heel spannend allemaal. Ik had het wel als symptoom bij 1e zw.

Moet zeggen dat ik hetzelfde nu heb hier maar volgens ovutest heb ik ei al gehad dus zal binnenkort wel ongi worden.

Succes.

13. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect

ikheb daar ok al 2 weken last van en bleek zwanger te zijn dus het kan wel

14. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Als ik meer weet laat ik het horen!!!

gr Faith

15. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    Ik heb nu sinds drie dagen ook last van afscheiding. Ben sinds 17 jan gestopt met de pil. Ik weet dus mijn cyclus nog niet echt, maar mocht die 28 dagen zijn dan was vorige week mijn eisprong. Zit dus erg in onduidelijkheid. Nu mijn eisprong of zwanger? Of..?? Geen idee!
    Ben dinsdagnacht in de weer geweest. Overgeven en heb ook een poos op de WC doorgebracht. Nu werk ik op een KDV dus het kan makkelijk een virus zijn geweest, maar toch!
    Moeilijk die onduidelijkheid en onzekerheid!

@ Faith&Hope: Succes. Ik ben benieuwd!

16. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb het altijd voor mijn NOD, en dan vooral rond mijn eisprong.

17. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    als je 17 jan. gestopt was met de pil, dan hoor je toch ongi te worden daarna? en dan pas begint jou cycles.

18. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    @ Maryam
    Sorry moet 13 januari zijn. 17 januari was de eerste dag van mijn ongestelheid! Foutje!

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb ook erg veel afscheiding...niet normaal al iets van 2 weken ofzo?????
    t valt gewoon op en nee geen schimmel ofzo hihi...

Deel Deze Pagina