Ik ben heel verdrietig, het leek zo goed te gaan en ik was zo blij dat ik zwanger was maar ik verlies al dagen bruinverlies en nu helder bloed. Heb contact gehad met de verloskundige en het ziet er niet goed uit, heb nog geen krampen.. Snik, snik Sterkte aan meiden in hetzelfde schuitje.....
meid veel sterkte ermee, helaas weet ik hoe ik je je voelt! gun jezelf tijd om het verwerken en een plekje te geven
Sterkte zo is het bij mij ook allemaal begonnen en na een dag of 3-4 rood bloed en de laatste 2 dagen liep het er echt uit bij mij...eens t vruchtje eruit was wast weer minder, dan een dag erna weer bloed,tot een week.... Heel veel sterkte meid,weet hoe je je voelt.
Het is heel raar want het gaat een beetje van bruin naar rood/roze en dan weer even niks. Geen buikkrampen tot nu toe, alleen even twee keer een half uur op maandagavond. Eigenlijk ook alleen bij het afvegen en niet echt in mijn inlegkruisje, een paar veegjes/druppels niet meer dan dat. Herkent iemand dit en is het toen goed of fout afgelopen. Ik zweef nu tussen hoop en vrees......... Afwachten maar
Ik begrijp je onzekerheid zo goed.. Ik leef echt met je mee. Ik kan je helaas geen tips geven, ik zit ook op de wachtbank (zie mijn topic op dit forum bij Miskraam).
Ik heb met 6 weken en met 8 weken bruinverlies gehad. Daarna roze en toen bloed (druppeltjes alleen met afvegen). Alles is nog steeds goed met de baby, ben nu bijna 12 weken. Ik heb een goede echo gehad (7w4d) en vorige week het hartje gehoord. Het hoeft dus niet op een mk uit te draaien. Ik ga voor je duimen dat het bij jou ook allemaal goed gaat. Als je je zorgen maakt moet je gewoon je vk bellen hoor! Groetjes Evelien
He meis.. Ik heb op dit moment precies hetzelfde.. Net toch even gebeld, en ook voor mij ziet het er niet goed uit.. Sterkte
heel veel sterkte en ook voor lievelief,ik weet hoe het voeld. Kan het geen adertje zijn,een vaatje dat bloed? Anders misschien naar de huiarts?hopelijk heb je snel meer zekerheid,sterkte!
Het lijkt al weer heel lang terug, maar het was nog maar 2 maand geleden dat ik in hetzelfde schuitje zat. Bruinverlies, en het zat niet goed. Lieve meiden, heel veel sterkte. Ik hoop dat het bij jullie loos alarm was (dat lees je toch ook regelmatig).
Het bruinverlies lijkt maar aan te houden, morgen heb ik het al een week. Ik voel me zo onzeker. Ik mag maandag/dinsdag weer bellen en dan overleg ik met de vk hoe de zaken er dan voor staan, afhankelijk daarvan komt er misschien een echo. Dat wachten is zo verschrikkelijk en het gevoel dat het mis kan gaan, ik wil op dit moment ook niet geloven dat er ook nog hoop is. Dit had ik ook niet van mijn eerste zwangerschap verwacht. Sterkte aan iedereen in hetzelfde schuitje Maar mijn vk is wel super hoor, ik mag dag en nacht bellen en we houden om de dag sowieso contact, dat is erg fijn.
Heel veel sterkte mijn lichaam hield me heel erg voor de gek ik was zwanger had ook last van allerlei kwaaltjes en toch liet ik gewoon voor me gevoel een echo maken met 7 weken en het was alleen een vruchtzakje niks geen bloedverlies gehad. En nu heb ik gisteren een curretage laten doen. Heel veel sterkte bij je echo en hopelijk zit er een gezond klein kindje. Groetjes
Hoi Flo1975, ik leef erg met je mee. Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Precies hetzelfde als jij met je bloedverlies en je buikpijn. Gisterenmiddag de verloskundige gebeld, op de echo zag ze een leeg vruchtzakje, dinsdagmiddag een inwendige echo. Erg spannend! Ik denk aan je! liefs Astrid
Hier ook alleen bij het afvegen bloedverlies, en ik ben ook bang voor het ergste. Ik hoop zo dat het nog van het innestelen is of misschien iets anders, maar dat alles nog goed is.