Ik ben vandaag 2 dagen overtijd ( ben nooit te laat in mn cyclus), behalve misselijkheid geen symptomen. Ik had gehoopt een duidelijke streep te zien vanochtend maar vind hem bijna niet waarneembaar voor 16 dpo, je moet goed turen wil je hem zien.... wat vinden jullie? ik vind het super spannend/eng waar dit heen gaat... ik heb de foto beetje donkerder gemaakt, de streep verscheen wel binnen de afleestijd.. alvast bedankt voor het bekijken..
dit is de onbewerkte versie.... bij mijn dochter was de streep 12 dpo al duidelijk zichtbaar, vandaar de angst en onzekerheid dat het niet goed zit eventueel..
Ik zie wel wat op je test. Droogt hij nu ook wat donkerder op of blijft hij zo licht. Ik weet niet hoe oud je dochter is maar de testen zijn wat verandert de laatste tijd. Droger langzamer op en zijn wat lichter dan eerst. Misschien toch een wat later ei maar wel een goed ei? Of is je hcg gewoon wat langzamer deze keer? In 2009 testte ik op dag 10 dpo nog negatief terwijl in 2011 ik op dag 7-8 dpo al wat zag verschijnen. De ene zwangerschap hoeft de ander niet te zijn.
Wat fijn dat ik niet de enige ben die iets ziet! Mijn man ziet namelijk niets, en hij weigert te turen het moet een duidelijke dikke roze streep zijn wil hij het geloven haha...
Ach zelfs met een duidelijke streep zijn er nog mannen die het niet geloven of denken dat de streep even donker moet zijn als de controlestreep. Mannen hebben geen verstand van testen.
Hij droogt inderdaad iets donkerder op, maar nauwelijks verschil. Ik doe dinsdag nog een test en als het weer zo licht is dan maar even bloed laten prikken denk ik.. maar ben wel blij dat ik nog niet ongi ben ook geen krampen nog goed teken hoop ik...
Ik zie wel iets vind het niet echt duidelijk een streep, maar zou overtwee dagen nog eens testen alle symptomen die je ebt plus deze vage test wil toch wel wat zeggen succes me testen. Xxx joyce
ik zie het tweede streepje ook wel.. is dit de eerste test die je hebt gedaan? toen ik op/rond mijn nod zo'n lichte test had was het namelijk helaas een aflopende zaak (de dagen voor mijn nod wel donkerder getest nl en toen het streepje weer lichter werd alsnog een paar dagen overtijd 'ongesteld') is het mogelijk dat je eisprong iets later is geweest dan je zou denken? sommige dames schijnen wat later positief te testen dus geef de hoop nog niet op, maar hou er rekening mee dat alles mogelijk is