erg regelmatig en toch wil het niet lukken!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babywish84, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

Herkenbaar allemaal.
    Het is een kwestie van 'geluk' voor een groot deel. Hier ook inmidels meer dan een jaar bezig, sinds 4 maanden met ovutestjes en over het algemeen een cyclus van 30 dagen. Morgen is mijn NOD en ik heb nog een beetje hoop, maar laten we iig hopen dat 2012 een vruchtbaar jaar wordt voor ons allen! :)
    Sterkte met 'wachten'!

2. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    erg he? terwijl iedereen zegt dat ik helemaal nog niet mag klagen met mijn 7 rondes (inmiddels ongi dus naar ronde 8 nu :x).. maar als je het eenmaal graag wil.. *zucht*
    en heb ook het idee dat iedereen in mijn omgeving "zomaar" zwanger wordt.. wij gebruiken ook ovutestejes, dus weten echt wel wanneer we moeten klussen.. dus ik zou inderdaad ook wel even vanbinnen willen kijken of alles wel goed is! haha! ;)

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he iellie! ik zat ook een tijdje in jullie 'samen zwanger worden' clubje, maar kon het niet echt meer bijhouden haha.. jij dus ook nog steeds bezig? balen he?

4. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoihoi dames,

Ook ik vind dat het naar mijn idee super lang duurt,
    Zitten nu in ronde 4 ( opzich nog niet zo heel lang dus ) Maar wel als ik me bedenk dat ik met mijn vorige zwangerschap door de pil heen zwanger ben geraakt...
    Tuurlijk weet ik dat zoiets niets zegt, alleen vraag ik me toch af hoe zoiets kan...
    Morgen is mijn nod, vanmorgen getest maar negatief:( Dus zal wel gewoon ongi worden..stomme is alleen wel dat ik me wel 'zwanger' voel, of misschien ben ik er teveel mee bezig.
    Als ik zwanger zou zijn dan had ik toch vandaag al een posi test moeten hebben? kan er in 1 dag zoveel veranderen?

Ik duim voor iedereen hier dat 2012 een vruchtbaar jaar mag zijn en we straks allemaal een kleintje in ons buik mogen voelen.

Liefss

5. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hier inmiddels ook weer ongi :(:(:(
    Op naar ronde 5!!!!!! (ook niet te klagen maar toch)

@babywish, inderdaad lijkt het alsof iedereen rondom je heen wel zwanger word.... Zit ook in een NOD forum en daar worden ze in ronde 1 en 2 zwanger en de 3 en hoger helaas nog niet.... Vreemd hè! Ben wel erg blij dat de rest wel zwanger word want anders krijg je ook zo'n depri topics ;).
    Maar goed een beetje ego: Wij willen natuurlijk ook erg graag!!!

6. iellie

iellie Niet meer actief

Ronde 8 of 16, eigenlijk maakt het niet uit, het voelt sowieso veeeeel te lang! :)
    @ babywish: ja, ik miste je alweer een tijdje! :)
    Grappig dat je toch steeds dezelfde mensen tegen komt. Net als lisanne, die heb ik nu ook al een aantal keer 'gespot' vandaag! :D
    Ik ben nog in afwachting, morgen NOD. Ik ga dan ook gelijk testen als ik nog niet ongi ben. afgelopen week van alles gevoeld, wat ik nog niet eerder gevoeld heb, dus vind het erg spannend!

7. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @iellie: spannend vandaag! al iets in zicht van je ongi of ga je een testje wagen???? ik duim voor je!

8. iellie

iellie Niet meer actief

Nog niets in zicht... en heb vanmorgen een testje gedaan, maar die gaf negatief... Nog steeds een beetje spannend dus, maar ik vermoed dat ik morgen ongesteld ga worden. Nog even geduld voor ik duidelijkheid heb dus. En dan maar weer op naar een nieuwe ronde. :)

9. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    #29 Diana75, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Hoi meiden,

Hier in ronde 15 en morgen NOD...spannend dus weer! Hopelijk is het nu een keer 'raak', want idd ik wordt er iedere keer verdrietiger van :( Binnenkort naar de gyn, sperma is al getest en supergezond! Dus ben benieuwd wat ze vinden...het duurt idd lang, maar we proberen iedere keer met frisse moed er voor te gaan!

Mijn cyclus is 25 dagen en de laatste keer 27 (was overtijd...)

Hopen dat we allemaal binnenkort zwanger mogen zijn!

GR. D.

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Same over here... laatste cyclus was wat langer.. had nu,. op 2de kerstdag, vruchtbaar slijm, flink geklust.. maar ja.. zegt wederom niks.. als ik nu van 14 dagen later ut ga, moet ik nog een weekje wachten.. we zullen zien.

11. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Als je iets zo graag wilt duurt iedere mnd, week, dag, uur, min, sec te lang.

Hier ook n nette cyclus van 27/28dgn.
    Meerdere mnd ovulatie testen gedaan en waren ook netjes.
    Nu 2mnd temp bijgehouden, maar daar klopt weer helemaal niks van!

We zitten nu in ronde 15 en ben ik in mei zwanger geweest, maar helaas n mk na 6wkn. Als je dan eenmaal gevoeld hebt hoe heerlijk t is zwanger te zijn duurt t alleen maar langer en langer.

Vrijdag n afspraak bij de gyn. Mede omdat ik tussen ovu en nod last heb van bloedingen. Kijken dit n zwangerschap in de weg staat. Verder wil manlief nog geen verdere vruchtbaarheids onderzoeken doen ;-(

Meiden ik hoop dat we allemaal snel dikke zwangerschapsbuikies mogen hebben!!!

Ik kan zondag weer testen, maar nog geen symptonen, dus zal wel weer niet. Maar blijf hopen dat de gyn n vrijdag gewoon met de echo ineens n vruchtje ziet.....

Hoping for à miracle!!!

12. Delta

Delta Niet meer actief

ik zal ook reageren.. in ronde 9 en nog niet zwanger! ook regelmatige cyclus.. check banner ;)

moet volgende week ongi worden, dat zal ik ook wel weer worden helaas..

hoop dat we snel allemaal mooi zwanger mogen raken en dan ook blijven vooral!

13. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    en iellie????? al nieuws?

Deel Deze Pagina