Ontpillen???

Discussion in 'Zwanger worden' started by paniekertje, Jan 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Ladies,

Mijn verhaal: 12 sept gestopt met de pil, gelijk ontrekkingsbloeding gehad, daarna 30 nov voor het eerst weer ongeveer 5 tot 6 dagen ongi geweest. Niet zoals ik het herkende, geen krampen en licht tot matig bloedverlies, kon het bij wijze makkelijk een hele dag redden met gele tp van OB. Nu ben ik keurig netjes vorige week dinsdag/woensdag weer ongi geworden. Weer hetzelfde verhaal, licht tot matig en geen krampen. Dacht dat het zondag over was, maar toen begon het weer. Tot vandaag nog steeds bruin/rood verlies met veel slijm en af en toe stolsels. Vandaag ook wat meer krampen gehad en het idee dat het wat weer wat heftiger wordt. Ben nog nooit zo lang ongi geweest (afgezien van langdurig bruin verlies, maar dan wel zonder vers bloed). Moet ik me hierover ongerust maken of is het gewoon een kwestie van ontpillen? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Geen idee meid,zelf ook pas deze maand (dec) gestopt met de pil.
    Ook ik had 5dg na mijn menstruatie een tussenbloeding,die heeft 2dg geduurt en toen was het over!

3. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    ow vervelend als er dingen gebeuren die je niet snapt!
    Ik had het niet, eerste bloedinging na 28dagen en zit nu op de 22e dus aan het wachten.
    Mocht je je erg zorgen maken kan je altijd advies vragen aan je huisarts!!
    Succes!

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Toch maar even naar de HA gebeld, mag vanmiddag nog langs komen. Wordt waarschijnlijk ook even mn Hb geprikt, want als je zo lang bloed verliest kan dat ook makkelijk zakken. Pfff, hoop dat het niks ergs is, dat ik niet nu al in de overgang kom ofzo (ben pas 23!!)...

Share This Page