Dames.....dreigen jullie vanavond rond 20.20 ook in een zwart gat te vallen? BZV is afgelopen, wat nu???? Komt er nog iets anders leuks voor de zondagavond? Xxx Hypo
Ja ik denk het wel. Was echt BZV-verslaafd! Jammer dat het is afgelopen. Verder geen idee wat erop komt. De Reunie is idd ook wel leuk.
Ik heb t gevonden; ik heb All you need is love van gisteren opgenomen. Gaan we dat gezellig kijken vanavond!!! Dat is ook zo'n heerlijk 'feel-good' programma! Xxx Hypo
Ik heb zojuist A'dam - E.V.A. gekeken.. beetje vaag, maar ik geloof dat ik volgende week toch nog maar een keer ga kijken!
Jaaaa, ik bedacht het ook ineens vanmorgen: vanavond geen bzv Wat nu?! Uiteindelijk een of ander suf 'gevangene ontsnapt uit de gevangenis'-programma op national geographic gekeken....
Ik ben weer teruggegaan naar Net5. Baalde namelijk dat Medium op hetzelfde tijdstip als BzV werd uitgezonden. Maar da's nu niet meer het geval, dus ik zit om 20:30u nu (weer) klaar voor Medium.
Ik zat ook gister ook al... wat nu? Wij hebben de Pfaffs gekeken, vinden we altijd al wel grappig... alhoewel niet meer zo leuk als eerder eigenlijk. Misschien volgende week Reünie, ik wist niet dat dat er op was en dat vind ik ook altijd wel leuk.
Ik vind 20.30 wat vroeg om mijn man te bespringen.. dus ik heb mijn boer gewoon pas om 22.30 mee naar bed gesleurd!
Whaha! Ik wilde de katten gaan melken maar dat bleek niet zo'n succes... Wij hebben Alberto Stegeman gekeken maar ik vond er eigenlijk niet zoveel aan. Had veel liever een van onze dvd's over de WOII gekeken (pas een hele box besteld) maar daar had manlief niet zo'n zin in. Ik ben dus ook nog op zoek naar vervanging
Haha; man bespringen is best goed plan. Maar om m nou een boer te noemen....hmm... Gisteren dus all you need.....gekeken van de video; ook prima! Gelukkig maakt vanavond een hoop goed. Net 5 is mijn zender....eerst wegzwijmelen bij Grey's Anatomy en daarna Verborgen Verbreken (ook leuk!). En dan morgen nog als toetje Private Practise; leuk, leuk! @Mijs: National Geographic klinkt ook best saai hoor.......; uitzending gemist is ook een aanrader trouwens voor de leuke dingen die je net gemist had. Zoals de documentair over Jean Paul Gartier "the day before"...die was echt super! Xxx Hypo