Hallo allemaal, nou gaat echt momenteel perfect met Alysia geen/bijna geen drifbuien meer. Maar de laatste tijd weer wat anders. Ze gaat elke avon goed naar bed en gelijk slapen, maar tot nu toe al paarr keer gebeurt word ze helemaal hysterisch wakker pakken we haar kroelen doen alles niks helpt. Negeren word ze helemaal gek gaat ze boos doen enz... ze word alleen maar stil als je staat en loop, maar zodra we willen gaan liggen niet normaal dan vergaat de wereld. ZO gard gillen dan. Ook stink ze dan zo onwijs erg uit haar mondje niet normaal aar drinken niks wilt ze. Nu vraag ik me af wat zou het zijn? Dacht eerst nachtmerries of zal het te maken hebben met pijn of iets. Omdat ze zo uit haar mondje stink. Wat zal ik eraan kunnen doen? Want komt nu zovaak voor dat het niet normaal is heb ze nog nooit zo huilerig driftig boo mee gemaakt. wat denken jullie wat het is? en wat ik eraan kan doen? bedankt alvast
jee wat erg! ik denk dat het verstandig is langs de huisarts te gaan! en laat je vooral niet afschepen want je weet nooit wat er is. dat uit der mondje ruiken is dat niet omdat ze net wakker word, doen wij volwassenen ook namelijk en mijn kleine meid ook weet natuurlijk niet hoe erg t is? heeft ze ook geen koorts ofzo of ander raar gedrag overdag? suc6!
Misschien heeft ze last van haar keeltje?!?! Omdat ze niks wilt drinken denk ik dan... Misschien even na laten kijken door de huisarts of ze geen keelontsteking heeft ofzo...
krijgt ze geen kiesjes? youame deed dat namelijk ook toen ze kiesjes kreeg en nachtmerries kan natuurlijk ook
ze heeft alle tandjes al alleen die laatse 4 kiezen nog niet maar die verwacht ik ook nog niet. Net op de aankleedkussen ging ze weer helemaal door het lint. En nu stink ze niet uit haar mondje is alleen in de nacht altijd. Overdag ook nooit. Vind echt heel moeilijk om ze zo te zien in e avond. En als ze dan weer in de ochtend wakker word is het weer een zonneschijntje. Vind zo raar. En in de avond echt vind het zo moeilijk omdt ze zo onwijs super erg door het lint gaat hopeloos dan... en is nu al zovaak nu dan 2 nachten achter elkaar vorige week ook al... dan toch nachtmerries? maar dan denk ik dan moet ze toch op een gegeven moment wel weer in slaap vallen want afleiden heeft gee nut licht aan niet. Maar helemaal niks....
Hier precies hetzelfde, is even oud als die van jou. Zal wel weer een fase zijn denk ik. Nachtlampje helpt hier wel redelijk.
Als er bij Vera een tandje doorkomt, bloedt het een beetje. Dit kan ook stinken. Verder stinkt iedereen die een tijdje niets gedronken heeft. Een beetje water geven helpt.
Lotte heeft dit de laatste tijd ook zo af en toe. de drift kan soms wel 2 uur duren voordat het weer lukt om haar in haar bedje te leggen. Soms lukt het mij na veel liedjes zingen om haar weer in bed te krijgen. Weet verder ook niet wat ik eraan kan doen. Soms wil ze wat drinken of even bij ons in bed leggen, maar ze gaat altijd weer terug in haar eigen bedje hoe lang dit ook duurt!