mijn lieve bv addictje

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door geke, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    He allemaal,

ik kom hier haast niet meer maar voed nog wel mijn lieve kleine meisje van nu bijna 15 maanden. Mijn zoon is met deze leeftijd ongeveer gestopt en was niet zo'n bv addict, vroeg dus ook nooit om drinken. Maar nu is het zo fijn dat mijn dochter dat wel is!

Ze heeft nu voor het eerst dat ze echt om de borst vraagt. Ze komt bij me op mijn hals kloppen en aan mijn kleren trekken en zegt 'die, mama'.
    Ik vind het echt zo schattig! het eerste dat ze doet als ik thuiskom van werk :)

dat wilde ik even delen...;)

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

He wat fijn, zeker dat je er zo blij mee bent!!

Hier vind ik dl wel eens wat bezitterig, met haar knuistjes in mijn decollete, of nog erger ;) maar het is voor een goed doel :)

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat klinkt echt super lief!!

Geniet en koester die mooie momentjes!! En leg het vast op camera voor later :)

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Heel lief! En ja, vastleggen hoor!

5. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Lief hè....
    Mijn dochter van 14 mnd praat nog niet, maar komt wel naar me toe.
    Trekt aan mijn kleding en gluurt naar binnen. Ze maakt dan van die schattige smakgeluidjes.
    En als ik haar aan ga leggen spert ze gelijk haar mondje open, net een klein vogeltje. ;)

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Foto's maken!
    Ik heb er zo'n spijt van dat ik haast geen foto's van mijn kinderen aan de borst heb. Ik zie het allemaal nog zo op mijn netvlies, maar ik zou het zo graag op het scherm willen zien.

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    tja, ik probeer het hoor, foto's maken maar is moeilijk! die camera is ook zo interessant! ;)

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ah dat is echt superlief!

9. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hoe vaak drinkt ze nog dan?

10. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @madelon, zeker 2 keer op een dag en ook wel eens 4 keer. Is niet lang hoor, meestal voor het slapen.

Deel Deze Pagina