Veel shirts (en vestjes) zijn vaak te kort voor onze dochter. Pak ik een maatje groter dan zijn ze in de breedte weer veel te groot. Heeft er iemand tips voor shirts die wat langer zijn en toch redelijk smal???? Oja en een beetje schappelijk van prijs
herkenbaar, maar dan voor mijn zoons. merkkleding valt meestal smaller en langer. Ik heb nu meer oog voor gekregen, maar duurde even! De basisshirts van h&m vallen ook wat langer en smaller, die zitten mijn jongens ook goed. En erg fijn om overal onder te doen. gr brenda
Ik heb het zelfde probleem, vooral hema is zoooo jammer! Super leuke ( en goedkope) shirts die veel te kort vallen! Of je moet de mouwen 10x omslaan. H&M valt beter idd, en verder heb ik het nog niet ontdekt. Ik probeer het op te lossen door veel jurkjes te dragen en tuniekjes die wat langer vallen.
ik heb een aantal kleertjes gekregen voor onze dochter van de v en d, ze is ook lang en smal, en deze zitten perfekt! ook bij de armpjes lekker lang genoeg, misschien een idee? en ze heeft een truitje van h en m en die zit ook goed.
Frendz is idd wat langer, Noppies zit wel mooi maar dan moet je wel een maatje groter nemen. Verdere smalle merken: chaos and order, claesens, sommige dingen van moodstreet, en kleding van shoeby. Prenatal heeft ook wel wat smallere shirts erbij.
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn zoontje, maar dan vooral met shirtjes van Lief!. Die vallen allemaal zo kort.
sandraske, ze gaan vanaf 92, maar het valt echt heel smal en klein vind ik! Je koopt daar echt wel 1 maat groter dan normaal.
Mexx vind ik voor de jongens ook best lang en smal vallen, maar ik weet niet hoe de meisjeslijn valt en in de opruiming is het wat betreft prijs nog redelijk te doen.
Voor mijn meisje heb ik pas een paar shirtjes online bij de V&D besteld. Deze zitten haar prima! Lang genoeg en inderdaad ook de mouwen zijn lekker lang.
Die heb ik idd ook vaak. Pak ze dan een maat groter en omdat ze smal van pasvorm zijn valt dat vaak goed. Koop het altijd in de uitverkoop en dan valt de prijs ook mee. Ik geloof shirtjes voor 4,95 en heb ook wel 'ns een jurkje voor 8,95 op de kop getikt. alleen broekjes en vestjes blijven altijd wat prijzig...