Zo spannend... zo blij en toch zo bang..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Twijfelaartjes, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ook ik mag me hier melden!! Zo blij!
    2 maanden geleden is mijn zwangerschap na 6 weken al in een miskraam geëindigd..
    Nu 2 maanden later weer iui gehad en zwanger :)
    Zo blij, maar tegelijkertijd zo ontzettend bang dat het weer misgaat.. De komende weken zitten we vol spanningen, maar we duimen voor een positieve echo...
    Maar tot die tijd is het zo moeilijk om blij te zijn en positief te blijven... elk pijntje schrik ik en elk wc bezoek ben ik nog bang..
    Ben blij dat ik hier wat positieve verhalen hoor van hoor..

2. joyce90

joyce90 Lid

26 mrt 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb precies dezelfde gevoelens. zo bang dat het misgaat. ik durf ook niet blij te zijn. iedereen zegt positief zijn ! met de dag leven!
    in elk geval gefeliciteerd en ik duim dat het goed mag gaan!

3. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    De eerste periode lijkt mij inderdaad ook zo super spannend. Ik kan ook niet wachten op de eerste echo voor de bevestiging. Probeer als het lukt ontspannende dingen te doen waar je van kan genieten... afleiding werkt vaak het best en lekker van je afschrijven :) Succes met je zwangerschap!

4. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd! Je spanning is herkenbaar!
    Nog steeds voelt t iedere dag bijzonder en onwerkelijk maar t gaat vaker goed dan fout hield ik me de afgelopen weken voor!
    Ik hoop dat je hele mooie maanden voor de boeg hebt!

5. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Zo herkenbaar! Elk pijntje denk ik, ik word alsnog ongesteld!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd! Het is altijd spannend tot die eerste echo.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Heel herkenbaar! (4 miskramen hier) Wat mij heeft geholpen is een reeks bloedtesten om in ieder geval te kunnen constateren dat het in eerste aanleg goed groeit. Wanneer mag je voor je eerste echo?

8. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel..
    Ik ga zo bellen voor de eerste echo.. ga ervan uit dat we hem met 6 weken krijgen gezien onze geschiedenis...Dus nog 2 weekjes spanning..
    Jullie ook meiden,...we gaan er voor!

9. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde. NOD is morgen, en ik ben elke keer als ik naar de wc ga panisch... Maar inderdaad, het gaat ook heel vaak goed...! En begin te denken dat dit forum heel vaak lezen misschien ook niet helpt, maar kan het niet laten ;) en is ook steun dat anderen dezelfde onzekerheid voelen..! Ik duim voor je!!

10. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Hier 15 juli de eerste echo... nu hopen dat mini blijft plakken...

11. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Gefeliciteerd en succes met de spanning... snap je gevoel helemaal... hier voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad beide na een cryo tp.

12. Icequeen87

12 dec 2013
    55
    0
    0
    Ik snap het helemaal ik ben nu 4 weken en 6 dagen en ben elke dag weer bang dat het weer verkeerd gaat durf ook niet echt blij te zijn zo bang dat me droom weer in duigen valt na de miskraam afgelopen december :( ik heb over 2 weken de eerste echo zou dan 6 weken en 3 dagen moeten zijn nu heel hard hopen en duimen dat het goed blijft gaan dames die zitten te wachten voor de echo succes!!!! 😆

13. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Fijn om dit te lezen.. Ik heb 24 juli eerste echo, zo spannend! Ik heb ook echt 0 symptomen, geen buikpijn, gevoelige borsten, helemaal niks! Maar ben vandaag pas 4 weken dus misschien komt dat nog.... Ga het bijna hopen omdat ik nu de hele tijd wil testen als bewijs dat ik nog steeds zwanger ben ;)

Veel succes met wachten allemaal...!

14. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie ook gefeliciteerd! We slaan elkaar er wel doorheen ;)
    Nog geen symptomen? Hier wel.. heeeel erg moe vooral en heb al een behoorlijk buikje van mijn darmen af denk ik want ontlasting is ook niks nu.. en tis onze tweede dus groei ik ook sneller.. en gevoelige borsten haha met eten iets laat, maar nog niet veel gelukkig...

15. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd! Hopelijk kun je na de echo er echt van genieten!

16. Yaamke

Yaamke Actief lid

29 nov 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Vind 't zo vreemd dat je vermeld;'miskraam beide na cryo TP'. Komt met lezen precies over alsof er een verminderende kans op slagen zou zijn na TP van een cryo;)..

Deel Deze Pagina