Het begint hier nu wel echt spannend te worden. Elke keer denk ik ongi te zijn en steeds niet...... Ik zou vanmorgen al testen maar wist me nog ff in te houden. Bij mijn eerste IUI had ik getest en paar uur later werd ik ongi,dus vandaar..... Ik ben ook erg bang voor negatieve test. 1e IUI.......15 dagen na IUI ongi 2e IUI.......13 dagen naa IUI ongi. Vandaag is het de 15e dag na mijn IUI.... Ik ben echt zenuwachtig en moet er steeds aan denken. XXXX
hoi meid spannend zeg hopelijk is het raak succes met wachten meid miss over een paar dagen een positieve test?
Spannend hoor ik hoop dat het eindelijk raak is. Niet nieuwsgierig hoor maar wanneer ga je testen? Ik vind het ook spannend voor je. Liefs Jolie
Jeetje, wat spannend zeg, kan me wel voorstellen dat je hebt gewacht, ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik een paar uur na de test ongi werd Succes voor als je morgen wel gaat testen! Liefs Lieselot!
Nou meiden, De spanning is er af.Inmiddels heb ik al wat bruinverlies.Echt klote. Morgen zullen de duivels er helemaal zijn. Echt klote .Ik had zo gehoopt dat 3keer genoeg zou zijn. Ik zal morgen ff met ZH bellen of ze dicht gaan voor de kerst. Ik hoop dat het lukt om voor die tijd de 4e IUI te krijgen..........even afwachten dus. En dan zondag maar weer met die klote hormonen beginnen. Ik baal echt ontzettend.
hoi meisss jee balen zeg dat het mislukt is sterkte ermee en hopelijk is het de volgende keer wel raak
Hoi Minou, een dikke knuffel van mij het spijt me....Shit! Ik ben ook verdritig: 17/11 mijn 1ste IUI gehad en giesteren ongi geworden. Dus ik voel hoe je voelt... veeeeeeel liefs Luisa
Nou de duivels zijn er helemaal door. Ik heb nergens zin in vandaag,moet zo ook nog werken... De clomid alweer in huis gehaald ,moet ik zondag weer mee beginnen. Mijn eigen gyneacoloog is de hele maand december op vakantie. Ik heb nu op 10 december een afspraak voor FM. Komt op zich nog wel mooi uit,kan nu nog voor de kerst voor 4e IUI. Tussen kerst en oud en nieuw doen ze bij ons geen inseminaties. Hopen dat het jaar 2007 meer geluk brengt......