Hallo allemaal! Ik zit met een vraag waar ik maar geen antwoord op lijk te krijgen.. Ik heb 3 maanden geleden helaas een bbz gehad.. Mijn lichaam heeft het zelf 'opgeruimd' ik heb wekenlang gebloed en het was echt geen pretje. Ik heb toen 3 weken daarna mijn normale menstruatie weer gekregen, waar ik blij mee was want op naar de volgende rond (met toch wat angst). Nu zou ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden (heb in m'n hele leven nog nooit een langere cyclus gehad als 28 dagen) maar deze is uitgebleven. Verschillende testen er tegen aan gegooid maar allemaal negatief. Het enige waar ik last van heb zijn zeer gevoelige borsten (hetzelfde als bij de bbz) en verder kan ik niet echt iets merkwaardigs opnoemen. Word er een beetje mesjokke van. Is dit herkenbaar bij iemand? Een andere cyclus naar een bbz zonder operatie? Kan je zere borsten hebben door een zwangerschap maar geen posi test? Is dat niet juist afkomstig van het hcg? Heb altijd 'makkelijke' menstruaties zonder pijn in borsten buikpijn etc. Dankjewel dames voor het nemen van de moeite om m'n bericht te lezen!
Na een miskraam kan je cyclus (even zwaar) van slag zijn. Wellicht dat dit bij een BBZ ook zo is? Temeer je schrijft wekenlang gebloed te hebben. Ik vermoed mede door je negatieve testen, dat je cyclus gewoon van slag is. Helaas.
Wil niet vervelend doen maar heb jij na controle gehad want ik heb bbz gehad en het heb mijn leven bijna gekost
Denk eigenlijk ook dat je cyclus gewoon een enorme opdonder heeft gekregen. Zou even rustig in- en uitademen 😉 Veel succes! X
Dankje dames voor de reacties. Ik heb inderdaad een aantal weken na controle gehad in het ziekenhuis bij de gynacoloog. Elke week bloedprikken en inwendig onderzoek incl echo's totdat er niks meer te zien was en mijn hcg 0 was.