erg stom datum verkeerd gelezen(pak melk)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bengeltje86, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh wat voel ik me een stomme trut zeg
    ik had melk en dinsdag open gemaakt dus lekker gedroken maar savonds overgeven enzo mja had ik toch nix in de gaten gister glas melk gedronken en weer overgeven eind van de dag.
    wil ik net weer nemen kijk ik op de pak 17 mei :cry: voel me nu echt stom
    kan dit kwaad ? omdat ik 8 week en 4 dagen zwanger ben? :oops: :oops: voel me zo stomme koe :( :(
    echt waar is lezen dan zo moeilijk haha

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als het pak dicht geweest is en je hebt er niets geks aan geproefd is de kans dat het echt niet meer goed was klein hoor! Had je wel geroken dan of geproefd!

Als je nu nog niet ziek bent word je het er ook niet van en voor je kleine kan het ook geen kwaad... Voor zover is zelfs melk die bedorven is, gewoon ranzig maar word je er als je gewoon gezond bent niet eens ziek van en je babietje helemaal niet!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik zeg dinsdag open gemaakt en gedronken en gister ook nu keek ik en zag dat de datum van 17 mei was ik heb dus 2 dagen overgegeven wat ik normaal niet deed dat valt nu wel op zijn plek

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan gebeuren..bleek vorige week ook melk te drinken wat 2 dagen over de datum was..

Als je er geen gewoonte van maakt moet het volgens mij geen kwaad kunnen hoor.

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    pfjoe gelukkig thnx :oops: :) voelde me echt een stom geval ahahha

6. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Op zich kan het niet veel kwaad, net als normaal kan je buikklachten krijgen, dat je moest overgeven heeft er dus waarschijnlijk wel mee te maken. En als je zwanger bent ben je nog gevoeliger door bedorven eten.

Deel Deze Pagina