Zijn er hier ook mama's die in de oc van het kdv zitten? Ik ga me opgeven bij het kdv van mijn zoontje. Vroeg me af wat jullie o.a. allemaal doen als deelnemers? hoevaak jullie bijeen komen? ben bang dat ik er misschien teveel van verwacht.
Ik zit nu nog in de OC van ons kdv. We komen ongeveer 6 keer per jaar bij elkaar. We organiseren wat leuke dingen rond de feestdagen of vakantie en geven advies over bepaalde zaken. Frustrerend is alleen dat je alleen maar advies kan geven en dat het dan dus kan zijn dat er niks mee gedaan wordt.
Ik zit ook in de oc kdv, heel leuk. 6x per jaar en idd wat bijzondere dagen invullen. Wat verwacht je er van dan?
ik zit er ook in vergaderen 5 a 6 x per jaar doen wat met de leidsterdag, helpen mee met versieren en andere aangelegenheden
Ik zit ook in de oc van onze kinderopvang. We vergaderen 5-6 keer per jaar maar kunnen ook een extra vergadering inlassen wanneer dit nodig is. Verder hebben we geholpen met het zomerfeest en zijn we betrokken bij de voorbereidingen voor het kerstdiner. Daarnaast zijn we per email bereikbaar voor de ouders.