Vandaag een test gekocht had zoiets van och zou ik voor de fun eens testen zal toch wel negatief zijn,maar tot mijn verbazing een positieve test. Ben zo blij, eindelijk een positieve test na 10 maanden steeds omo witte testen
Zie zeker een dun streepje! Lekker vroeg op 8 dpo. Wat voor test is dit eigenlijk? Hoop dat t streepje snel duidelijker wordt.
Ik zie hem wel roze. ...je heb vroege testers die dan ook al positief testen. .. Ik ben een late tester.
Ik vind hem toch echt wel roze, en dit is een action test, heb die al vaker gedaan en steeds omo wit en nu dit kan het haast niet geloven, maar ga zaterdag weer een test doen hopelijk is hij dan iets donkerder
binnen hoeveel tijd kwam het streepje er te staan? Ik vind het een beetje lijken op een streepje wat er pas na uren komt te staan. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Ik zie 'm gewoon hoor! Wat mij betreft een prima streep voor 8DPO. En als je nog zo'n test in handen hebt en weet dat het geen indroger is o.i.d. dan zeg ik GEFELICITEERD!
Zie hem , hoop over 2 dng dat hij mooi donkerder word 8dpo en dan action test? zou er een kv test bij doen die zijn nog gevoeliger