hoi het streepje stond er bij mij binnen 5 min dus niet erna en helaas heb ik geen testen meer in huis had er 1 in huis nooit meer omdat ze vaak genoeg nega zijn geweest en daar ging ik nu ook weer vanuit morgen haal ik er nog wel 1 en die bewaar ik dan in iedergeval tot zondag en als ik het red liefst nog tot maandag we zullen het zien groetjes
hoi nee nog niet durf ook niet meer te testen eigenlijk omdat ik doodsbang ben dat ie dan nega uitvalt pfff ik heb ook niet echt ergens last van behalve vermoeidheid en ik heb hier gelezen dat er toch een flink aantal meiden zijn die echt veel klachten hebben heb wel een test liggen misschien dat ik die morgen doe of anders maandag. lief dat je het vraagt en zodra ik wat weet laat ik het zeker weten
Ok, dat van die klachten van anderen moet je je niks van aan trekken. Ik had helemaal nergens last van toen ik positief testte, dus ik zou gewoon testen als ik jou was.
goedemorgen nou ik heb weer getest maar dit keer is ie echt nega volgens mij heel erg vaag iets zie ik wel maar naar mijn idee is het nog vager dan de eerste test :S heb getest met de test van de etos zla hem even in me album zetten
ik snap alleen niet dat op die andere test wel een streepje stond en toch ook wel zichtbaar en nu dan dit word er nu echt een beetje moedeloos van wanneer mogen wij een kleintje verwachten sorry meiden had echt even beetje hoop. grtjes
Hè Simone wat ontzettend rot voor je! maar je bent toch nog niet ongi? Misschien duurt het wat langer voordat je heel posi test? veel sterkte!
hoi dat klopt nog geen ongi hier dus ik blijf hoop houden zeg ik stoer haha me hart en me gevoel zeggen 2 verschillende dingen nog even afwachten en dan doe ik van de week als ik dan nog niet ongi ben nog een testje bedankt iedergeval. grtjes
Hey meid! Heb je de test wel met ochtend urine gedaan? Als je al naar het toilet bent geweest en na wat drinken weer, dan kan hij negatief uitslaan hoor.
@bloem82 ik ben rond uur of 6 vanmorgen naar de wc geweest en ben toen weer naar bed gegaan en de test heb ik om half 10 gedaan had het beter geweest als ik hem om 6 uur had gedaan ? kwas zo suf vanmorgen dat ik er eerst niet aan gedacht had moest heel nodig plassen hihi. grtjes
Hey meid, wat raar zeg! Ik zag die ene test in je album en vond 'm zo duidelijk! Geen bloed geeft moed zeggen ze maar ik snap dat je nu zsm wil weten hoe en wat! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! En dat het natuurlijk postief mag zijn! Succes!
@delilah dank je wel en ja idd ik wil nu toch wel zekerheid hebben maar misschien dat de etos test minder gevoelig is ofzo zou dat kunnen? als ik er naar kijk zie je wel iets vaags lopen maar lang niet zoals die andere ik wacht nog even af en dan doe ik misschien woensdag nog een testje ik weet het nou helemaal niet meer en trouwens jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap. grtjes
Simone: ik zie wel iets vaags lopen over die etos test! Ik weet uit ervaring dat die etostesten sowieso niet echt er uitspringen... Ik heb ooit eens positief getest met een DA test, die sprongen er vanaf die strepen, volgende ochtend nog 1 gedaan met die van de etos en die was een stuk minder duidelijk! Wanneer ga je weer testen? (ik heb niet het hele topic gelezen! )
@lola1982 ik vind de etos test erg onduidenlijk om goed af te kunnen lezen maar als ik weer ga testen word dat woensdag denk ik en wat is nou echt een gevoelige goed test ? want dan ga ik die halen en hopenlijk geeft die wel goed aan of ik zwanger ben of niet groetjes
Hey Simone, Ik weet niet zoveel van testen af, ik heb die van CB gebruikt en kreeg direct een duidelijke plus maar goed, dat kan ook weer per vrouw verschillen... Als ik jou was zou ik dezelfde gebruiken als die je de eerste paar keer gebruikt heb, daar verscheen immers een goed zichtbaar streepje, misschien nu na een paar dagen wel veel duidelijker?! Maar ik heb goede hoop voor je meid!
Ik zou er eentje van de kruidvat halen, die schijnen gevoelig te zijn! Woensdag is wel verstandig, maar duurt wel lang!
haha ja woensdag is nog ver weg maar na 2 jaar kunnen die paar dagen er ook nog wel bij hoor al zou ik het liefste nu alweer testen maar het is verstandiger om toch nog even te wachten denk ik af en toe soort kramp gevoel in me buik :S als ik toch eerder ga testen dan horen jullie het gelijk het is wel zenuwslopend hoor dit als de eerste negatief was geweest of echt vet positief dan was het een ander verhaal maar die vage streepjes maken je flink gek. groetjes