Snap het helemaal en verstandig dat je nog ff wacht! Maar ik vind die foto met titel plaatje: test paar uur later en lamp voluit aan echt niet vaag!! Juist heel duidelijk, daarom zou ik nog een keer met zo'n zelfde test proberen... Heel veel succes in ieder geval hopelijk heb je woensdag feest!
ja toen ik de lamp voluit aandeed was ie al een stuk beter te zien maar was ook paar uur nadat ik hem had gedaan misschien datdat verschil uitmaakt en dat was een test uit de supermarkt van healtyfarm of zo iets bel straks vriendlief wel even en dan vraag ik of hij een test wil halen jullie horen het van me grtjes en bedankt voor de steun (ookal ben ik zo onzeker als wat haha)
even een update van deze kant de test heb ik inmiddels in huis en verloor net wat slijm maar nog geen bloed te zien morgenochtend ga ik weer testen fingers crossed grtjes
goedemorgen ik heb weer getest maar nu is ie toch echt zo negatief als ie maar zijn kan :S:S en had ik met afvegen wat lichtrose/bruine smurrie slijm hoe je het noemen wilt denk dat de ongi toch gaat komen vandaag of morgen maar vind het wel vreemd. groetjes simone
Hey Simone, wat jammer! Dan zou ik denken dat je toch bevrucht was maar dat het niet helemaal goed is gegaan want ik vond die eerste tests echt wel postitief.... Succes meid, hopelijk gaat het de volgende ronde wel helemaal goed!
dank je wel en had ik daarstraks nog neergezet over dat lichtrose bruinige wat ik had met afvegen nu is er niks te bekennen maar goed de test is negatief dus het zal wel gaan doorbreken denk ik heb de eerdere testen uit me album gezet en die van vanmorgen neergezet. we geven niet op onze tijd komt hopenlijk nog wel. bedankt voor je steun. grtjes
Ja hier zie ik inderdaad geen streepje meer, wat raar zeg! Ik vind het echt jammer voor je en hoop dat je dan maar snel ongesteld mag worden zodat je in ieder geval verder kan?!
hoi ik geloof er niet meer in hoor ik word echt gek vanmorgen na het doen van de test had ik met afvegen wat lichtroze bruine slijm smurrie (sorry voor onsmakelijk gedeelte) en sinds dien niks meer echt niks als ik een tampon in doe zit er wel iets van bruinig smurrie aan maar thats it wat is er in godsnaam met me lichaam aan de hand ben vandaag als het goed is 1 dag overtijd zit er even doorheen sorry grtjes
meid, ik weet precies hoe je je voelt. Ik had ook van de rare vage licht positieve testen. En niet 1tje, ik heb er hier 5 liggen. Heb op 12 januari een mooie positieve ovulatie test gehad, maar tot heden nog steeds geen ongi te bekennen. En normaal wordt ik precies 14 dagen na mijn positieve ovulatie test ongesteld. Ik heb gisteren voor het laatst getest en het streepje blijft hetzelfde. Als ik zwanger zou zijn, dan had de test nu al wel eens duidelijker moeten zijn. Het is echt vreemd. Ik ga er ondertussen ook maar vanuit dat het niet raak is. Ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je snel duidelijk hebt, want dit is niks! Liefs Hummel.
hoi hummel. ja inderdaad ik hoop aan 1 kant dat de ongi nu komt maar heb geen krampjes of iets wat die richting op wijst eergister en gister wel wat kramp gehad maar echt minimaal vergeleken met normaal en vanmorgen ik weer met goede moed test doen dacht nou kom maar op met dat 2de streepje maar toen ik afveegde was het dus lichtroze/bruinig smurrie slijm en daarna niks meer en de test tja kijk maar in me album :S als ik er nu weer naar kijk is het net of het weer net als me eerste test was maar dat geld niet pfff ik weet het echt niet meer hoor voel me ellendig niet echt missenlijk maar ook niet lekker en doodmoe en net als jij hou ik het er maar op dat het echt negatief is. misschien duurt het bij jou wat langer voordat ie vet positief is ik hoop het voor je want zoals je zelf al zegt dit is echt niks. ben lekker vrij vandaag dus ga zo maar even languit in bad met een boekje erbij moet toch wat doen haha. grtjes simone
Ja, als we dan toch niet zwanger zijn, laat dan die ongi maar gauw komen dan kunnen we in ieder geval weer verder. Geniet van je bad. Liefs Hummel.
Hummel; bij jou zie ik wel degelijk een streep hoor! Simone; wat vreemd, op je vorige testen zag ik het wel, maar nu niet meer.. Jammer! Ik hoop voor jou dat de ongi niet doorzet en je gewoon zwanger bent!
hummel ik heb nog eens naar jou test gekeken en daar zie ik toch echt wel een streepje staan hoor en dan hoef ik niet te turen ofzo heb bij jou toch wel goede hoop
@lindaS, ja die test is van de 27e. Ik heb gisteren een apothekerstest gedaan en die was nog minder zichtbaar dan die wat ik eerder heb gedaan. Liefs Hummel.
Als ik jou was zou ik nog ff een aantal daagjes wachten en dan een Kruidvat test doen, die zijn gevoelig zeggen ze! Succes! Ik duim voor jullie allebei!
Ja, ik wacht gewoon nog even af. Mocht ik over een paar dagen nog niet ongi zijn, dan test ik nog 1 keer. Liefs Hummel.