hummel ik blijf voor je duimen kzie echt wel wat staan. en bij mij zullen het wel indroogstreepjes zijn heb nu streepje erboven en eronder gezet waarvan er iets te zien is. maar ik maak me eigen gek heb ik het idee dus ik ga niet meer naar me testen kijken liggen al in de klikobak hou je me op de hoogte van hoe of wat bij jou ben wel benieuwd
ja, maar mijn test van gisteren is een stuk onduidelijker. die krijg ik niet eens op een foto. Maar goed, als het telang duurt voor mijn ongi komt, test ik nog 1x. Als ik naar jou test kijk, zie ik eerlijk gezegt ook een stuk minder dan die van laatst. Ik zie in de verte misschien nog wel een lichte verkleuring, maar het is wel heel in de verte. Vreemd is het wel iig. Liefs Hummel.
Ik wil even zeggen dat mijn ongesteldheid is doorgebroken. Mijn testen waren dus allemaal valse testen. Liefs Hummel.
@hummel dat is balen ik had toch wel hoop bij jou om eerlijk te zijn. hier is er nog niks veranderd geen bruin slijm smurrie zooi echt niks maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen jou test en mijn test leken best wel op mekaar (niet die van vanmorgen maar de eerdere) grtjes
Ja ze leken idd erg op elkaar. Ik hoop voor jou dat jij over een paar dagen een mooie test in handen hebt. Veel succes iig en laat het me even weten. Ik duim voor je. Liefs Hummel.
Dat is erg klote om zo maar te zeggen, ik denk je een vroege mk heb gehad aangezien je test toch eerst wel licht positief was.... sterkte meis
@mama2801 ik ga als ik van het weekend nog niet ongi ben maar een clear blue halen want dit schiet niet op vanmorgen net na het doen van de test had ik wat licthroze bruine afscheiding met afvegen daarna dus helemaal niks meer ik zit me eigen gek te maken heb ik het gevoel maar ja we zullen het zien van mij mag er wel duidenlijk heid komen na 2 jaar grtjes
weer even een update van mij gisterenochtend had ik wat lichtroze bruinig smurrie verder de hele dag niks vandaag was het roestbruinig en alleen met afvegen een beetje op het toiletpapier en verder niks op inlegkruisje pff ik word hier niet goed van geen last van krampjes of wat dan ook en heb eigenlijk zoiets van laat het maar komen dan kan ik verder maar dat gebeurt niet zit echt te wachten tot het echte bloeden begint als er meer nieuws is horen jullie het van me grtjes simone
hoi simone ik denk dat jij een innestelings bloeding heb aangezien je wel positiefe test had...en het bloeden niet doorzet is natuurlijk wel positief teken!
@mama2801 zou je denken? ik weet het echt niet heb er weleens over gehoord maar nog nooit lichtroze/bruin verlies gehad en het heeft tot vanmiddag geduurd en echt alleen met afvegen na toilet bezoek verder echt niet en sinds vanmiddag is het helemaal weg wanneer zou ik nu dan eventueel weer kunnen testen? bedankt alvast en hopen dat het niet meer terug komt grtjes
hoi simone ik weet dat het moeilijk is maar ik zou pas over 5 daagjes of 1 week testen, dan zou de test echt duidelijk moeten zijn. ik heb alleen bij me zoon een innestelings bloeding gehad. en hij is nu 15 maand bij me dochter had ik het ook niet en het kan je zo onzeker maken een innestelings bloeding, ik zal voor je duimen meid... hou je me op de hoogte...
@mama2801 ik ben een paar dagen weggeweest en wilde je toch even laten weten dat hier de hel opengebroken is ik kreeg in de nacht van donderdag op vrijdag ineens heel veel krampen en toen ik op het toilet zat veel bloedverlies tampons helpen voor een klein uurtje en dan lek ik al door verlies ook stolsels nog niet eerder last van gehad maar we gaan dus weer door naar de volgende ronde :S grtjes en bedankt simone
hoi simone ik denk dat je een vroege mk heb gehad zoals je het beschrijft! hopelijk is het gauw weer raak voor jullie