Hoi Dames, Vanmorgen een testje gedaan.. en ik dacht een heeeeeeel licht streepje te zien.. Op de foto zie ik hem eigenlijk niet.. Misschien iemand anders?
helaas zie ik ook niks hoor maar misschien een andere test kopen bij ons was er ook een heel ligt streepje te zien maar met een andere test was het een stuk duidelijke. veel succes in deze spannende dagen
Ik zie ook niets maar bij de eerste test van ons dochtertje ook maar iets heel erg vaags als je heel erg goed keek! En kijk mijn banner!
Ik zie ook iets maar heeeeeeel licht. Maar is dat niet erg licht voor 2 dagen overtijd? Ik weet het niet hoor, heb er geen ervaring mee...
Idd hij is heeeeeeeeel licht... Qua cyclus weet ik niet heel goed hoe het zit, m'n banner is 26 dagen.. Maar kan ook maarzo 28 dagen zijn...
nu zie ik een inieminie streepje maar hij is net als die bij mij erg vaag. maar ja dat wil niks zeggen ik zou zeggen morgen weer proberen
Ik denk dat je van een cyclus van 28 dagen moet uitgaan en dan zit je nu dus precies op nod en dan lijkt mij dit best een mooi streepje op een kv test van tegenwoordig. Ben wel benieuwd nar de test van morgen/ overmorgen. Xxx joyce