hey dames heb een vraagje weet iemand of vaak poepen ook een teken kan zijn dat je zwanger bent? moet normaal max 1x per dag soms alleen maar om de dag , en nu moet ik 2 tot 3 x per dag heb verder ook last van : raar gevoel in mijn borsten zere onderbuik licht een zere rug en gisteren had ik bij het afvegen bruinig slijm en dat was maar 1x heb ik nu geen last meer van. oja en vanmiddag had ik een vlaag van misselijkheid hoop dat jullie meer weten
Hallo Engeltje, Ook ik moet erg vaak poepen, last van me onderbuik (net of ik ongesteld moet worden), vaak plassen, moe, vreselijk last van me onderrug. Ondanks ik al 2 zwangerschappen achter de rug heb weet ik niet wat dit moet inhouden. Ik ben 8 okt 2008 ongi geweest, 22 okt 2008 ongi geweest en vanaf 7 nov 2008 verlies ik nu bruin slijm. Succes ieder geval
moet zeggen dat ik het wel leuk vind, heb normaal nooit zo'n regelmatige stoelgang... hopen dat dat zo blijft... maar of het betekent dat je zwanger bent, geen idee eigenlijk... :
Heb laatst wel ergens gelezen dat je last kan hebben van obstipatie (verstopping) als je zwanger bent
Hoi, geen zorgen maken, ik moet ook ontzettend vaak naar de wc om te poepen Hoort er denk ik allemaal bij! Als je zwanger bent gaan je darmen opspelen.. Liefs
hai allemaal, wat een gezelligheid. Ik heb altijd veel last van mijn stoelgang, maar vandaag ging ik ook ineens 4 keer en sowieso soms 2 keer of 3 keer per dag (heerlijk, je kan het maar kwijt wezen). Ik had vanaf donderdag gigantische steken in mijn onderbuik die aan bleven houden. Ik had zondag een positieve ovulatie test, maar mijn steken zijn er nog steeds... Misschien omdat we vaak hebben geklust?...of mijn ovulatie?... Vanmiddag had ik een bruin/rode afscheiding... misschien van het klussen...ovulatie...of dan toch innestelling?... mijn tepels doen zeer en zijn overgevoelig, mijn borsten niet , maar vooral mijn tepels... zw test is nog negatief, maar ik ben dus gelukkig niet de enige met die rare buikpijn... voelt als ongi buikpijn, maar toch even anders... hihi
Hoihoi, Mischien heb ik het mis hoor maar een innestellingsbloeding kan het denk ik nog niet zijn, als je net nog maar je ei hebt gehad. Mss toch wat irritatie? Een posi test zou, mocht het raak zijn, volgens mij ook nog niet kunnen (maar ik ben geen expert haha mss. zit ik er wel naast) Laten we hopen dat het meteen raak is! xx
ja het kan van alles wezen he... en laten we onszelf vooral niet gek maken! maar goed... is toch best lastig hihi we zien het wel. het vrouwen lichaam zit bijzonder in elkaar...
voor testen is het nog veel te vroeg hoor, je kunt nu wel test kopen om 6 dagen voor je nod te testen heb ik ook gedaan maar nu heb ik het probleem dat ik hem niet durf te doen
Ik wou dat ik zo'n stoelgang had.. Ik poep om de dag..soms wel langer..! Het komt ook omdat ik weinig water drink hoor.. Dus ben nou bezig om meer water te drinken..