9 dagen overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Que, Nov 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Vandaag ben ik 9 dagen overtijd. Test gedaan maar niet zwanger hoe kan dit? Ben wel eens 2 of 3 dagen overtijd maar zolang nooit.

Please heeft iemand advies!

2. i04

i04 Lid

Nov 7, 2008
    22
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook lang voordat ik een positieve test had.
    Ik heb iedere week een test gedaan en de derde week was hij pas positief, dit kwam omdat ik onregelmatige cyclus had.
    Dus ik zou zeggen geef je moed niet op en probeer het volgende week nog een keer.
    Succes

3. Que

Que Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie ik hoop dat dit bij mij ook eindelijk een keer gaat komen de positieve test we zijn nu al 7 maanden bezig. Er zijn alleen mensen die dan zeggen ach joh 7 maanden is nog niet zo lang nou ik vind van wel iedere maand weer de teleurstelling!

4. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    hey
    ik was vorige maand 3 weken `overtijd` en werd daarna tog weer ongesteld, het kan dus alle kanten op :rolleyes:
    en ik snap je gevoel helemaal hoor, als je iets graag wilt is elke dag dat je erop moet wachten te lang, dus 7maanden is ook lang
    succes hoop dat het raak is voor je ;)

5. sdon

sdon Lid

Sep 9, 2008
    96
    0
    0
    hai

ik ben vorige maand ook 18 dagen over tijd geweest ,ik snap je onzekerheid ik zou gewoon het weekend even afwachten en anders een bloedtest laten doen bij de huisarts..

succes

6. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik ben inmiddels 3 dagen over tijd en een negatieve test. Ben normaal altijd stipt op tijd.

Ik wordt ook gek van de onzekerheid..
    Wanneer ga je weer testen?

7. Que

Que Niet meer actief

Ik denk dat als ik het maandag nog niet ben dat ik dan maar eens naar de dokter ga. Ik voel me ook niet zwanger hoor. Maar goed dat zegt natuurlijk ook niks. Ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad

8. Que

Que Niet meer actief

Vandaag ben ik bij de dokter geweest en moet vrijdag ochtend mijn eerste ochtend urine inleveren. Hij hoopt dan meer te zien. Nu zit ik te denken dat ik het morgenochtend zelf ook nog maar een keer ga proberen met mijn eerste ochtendurine. Ik heb nu zelf 2 testen gedaan maar iedere keer deed ik dat ´savonds. Spannend dus!

9. beebiebregje

Nov 6, 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    Succes!
    ik ben ook al een aantal dagen overtijd, 4 nega tests, alhoewel ik de eerste te vroeg heb getest misschien, gister nog een keer getest weer negatief,
    je hoort wel eens van die verhalen van mensen die superlang overtijd zijn inclusief nega tests maar wel zwanger zijn....
    heb wel pijn onder in m'n rug en sinds gister ook in nek en ineens vanochtend een puist op me voorhoofd :S
    maar of dat de symptomen zijn?

10. Diaan1907

Diaan1907 Lid

Sep 26, 2008
    99
    0
    0
    Hoi,ik ben nu al 2 weken overtijd,terwijl ik altijd een cyclus van 27,28 of 29 dgn heb..gek word ik ervan..mijn dokter zegt gewoon dat als ik binnnen nu en 3 mnd niet ongi ben ik dan terug mag komen..WEET ZEI DAN NIET HOE LANG 3 MND DUREN?
    was mijn reactie,Ik wil gewoon zo graag zwanger worden en dan is het zo :x dat je een negatieve test hebt en niet ongi word..helaas we wachten maar af..jij succes bij de dokter..

11. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Gek wordt je ervan. Ik ben normaal heel stipt, maar nu dus al weer een paar dagen over tijd en 3 negatieve testen verder.

12. Que

Que Niet meer actief

Hey beebiebregje,

iedereen heeft weer andere symptomen de ene voelt niks en de ander heeft overal last van. Kreeg je als je ongesteld moest worden dan nooit een puist? Zo nee dan tja dan zou je het toch zeggen.

13. Que

Que Niet meer actief

Ik zou niet die 3 maanden wachten dat is lang man... Gaat ze niet met vakantie dan kan je naar een vervangende huisarts... Misschien is dat een optie.
    Mijn huisarts is ook echt niet makkelijk maar mag vrijdag wel met mijn ochtend urine komen dan gaan zij nog een keer testen

14. Que

Que Niet meer actief

Ja t is echt balen. Ik was soms wel eens een dag of 3 overtijd maar meer echt niet. T blijft toch iedere keer spannend!

Duimen maar voor ons allemaal!

15. Diaan1907

Diaan1907 Lid

Sep 26, 2008
    99
    0
    0
    Tja ik denk ook niet dat ik het 3 mnd ga uithouden hoor..Maar ik hoop gewoon dat ik ongi word,of nog beter zwanger word maar mn lichaam doet op dit moment niet wat ie moet doen,zo kut is dat!

Sorry voor mn woord gebruik!
    Maar na 3 weken 1 week voor mn nod had ik 6 dgn bruine afscheiding meer niet en nu heb ik dat weer weet gewoon niet wat het is maar zeker geen ongi..dussss ik wacht gewoon af.
    Ik slik nu de Etos zwanger worden pillen en dat schijnt goed te zijn voor je cyclus?

Share This Page