Ik moet natuurlijk gaan testen over een tijdje, maar ik wil wel weten wat jullie ervan denken: 2 weken terug merkte ik dat ik steeds moe was. eerst dacht ik dat het was omdat ik een paar daagjes ziek ben geweest, maar de vermoeidheid is er nog steeds. toen bedacht ik me dat mijn laatste ongi best raar was geweest, 4 dagen voor mijn nod bruinverlies met een sliertje roze/ rood, dat heeft dagen aangehouden, dan wel weer bruin verlies, dan weer niet, enz, voor ongeveer 10 dagen. soms zat er rood tussen. ik had geen krampen. vorige week werd ik midden in de nacht wakker van een verschrikkelijke kramp in mijn onderbuik. dat kan mij ei zijn geweest, maar normaal gesproken voelt die anders. heb een half uur wakker gelegen van de pijn. nu heb ik veel natverlies, soms wit, jeukende tepels en borsten, vlaagjes van misselijkheid, heeel veel honger en ik ben iets aangekomen, terwijl ik niet veel heb gegeten. verder soms krampjes en steekjes in mijn onderbuik. wat denken jullie? kans dat ik zwanger ben? is eigenlijk nog niet de bedoeling maar heel precies zijn we niet geweest met de condooms groetjes Marieke
Als ik je klachtjes zo lees, dan kan het best zijn natuurlijk! Maar dat kun je natuurlijk pas met zekerheid zeggen na een test....
Ik heb dezelfde klachten, ik wacht gewoon af tot mijn NOD. Hoe graag ik al zou willen testen, daar is het echt nog te vroeg voor. Succes met wachten!
Marieke, alle is nog mogelijk. Nog even geduld en dan over 5 dagen gewoon een testje doen. Succes ermee!
bedankt voor jullie antwoorden! moet inderdaad maar gewoon afwachten, over een paar daagjes zie ik wel. heb al 2 dagen en echt flinke ongi krampen, veel erger dan normaal, dus dat zet je wel aan het denken. maar er valt gewoon nog helemaal niets over te zeggen..
Hoi hoi meiden Ik heb al een week last van me rug en sinds een paar daagjes last van lichte hoofdpijn en heb nu ook doorzichtige slijm En deze klachten had ik nooit als ik ongi moet worden alleen maar sjaggie en nu niks noppes nada Maar het is spannend moet nog 1 dagje wachten maar denk ook dat ik over een paar daagjes mee wacht Want ik ben 2 maand geleden ook overtijd geweest 5 dagen dus wil nu geen valse hoop geven Liefs Tijgertje23
Ik zit meestal op 28 dagen maar wordt steeds minder zit nu op 26 dus vandaag eigenlijk ongi worden maar ben het nog niet Dus inderdaad spannend maar ik moet er niet vanuit gaan want straks wordt ik wel ongi en dan is het weer een teleurstelling Liefs Tijgertje23 Maar ik voel me wel 3 dagen licht misselijk en licht duizelig en me boobs voelen wel een klein beetje stevig
Hoi hoi Ik heb last van me onderbuik en is opgeblazen en het lijkt of ik een vol gevoel heb daaronderin Heb ook wit/doorzichtige afscheiding/slijm Heb al enkele dagen last van lichte hoofdpijn en licht misselijk (niet dat ik over moet geven) En meestal als ik ongi wordt zakt mijn temp naar 36,3 maar is nu 36,9 En heb nu vreselijk last van me heup wat is dit? Liefs Tijgertje23
ik wou dat ik het wist, vraag het mezelf ook af... naast die symptomen heb ik ook mooie blauwe aders op mijn borsten, maar dat kan ook zijn omdat mijn ongi eraan komt.. soms moet ik er ook wel om lachen, we kunnen onszelf zo gek maken maar ik hoop voor je dat al die dingen goed nieuws betekenen!
Hey Marieke, Je had natuurlijk heel graag een streepje willen zien, logisch natuurlijk. Snap best dat je even een tegenslagje hebt nu. Maar kop op, het kan nog wel. Nog een klein beetje geduld... Succes. Liefs Vanilia.
Bedankt voor jullie antwoorden.. ben nog steeds niet ongi, ga morgenochtend weer een testje ertegenaan gooien. maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon een keer een langere cyclus heb, hoop wel dat ik snel duidelijkheid krijg. groetjes marieke