Baarmoedermond open + 14 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Konijn87, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Dag dames,

Zijn hier nog dames die voor de zwangerschap baarmoedermond onderzoek deden om te weten waar ze in hun vruchtbare periode zitten?

Sinds ik zwanger ben, blijf ik van dat roze binnenkantje af, maar met daarstraks gynodactarin in te brengen, merkte ik plots dat mijn baarmoedermond open lijkt te staan. Ik kan er zo het topje van mijn vinger inleggen.

Mijn HA weet het niet en mijn gyn is niet bereikbaar, daarom vraag ik hier maar eens of er iemand toevallig ervaring mee heeft. ;)

Alvast bedankt!

Konijn

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb dit ook, maar als ik dan verder aan mijn baarmoedermond voel is hij erg stug en hard, dus ga er van uit dat het gewoon goed is!

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    probeer morgen gewoon je gyn te bereiken en laat hem eens kijken. Voor de rest heb ik hier geen ervaring mee, sorry!
    Veel succes!

4. Rono

Rono Niet meer actief

misschien hier ff de vk vragen?

5. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt voor jullie antwoordjes!

Ik heb de vk hier op het forum even een vraagje gestuurd, misschien dat zij meer weten.

@ Mlien: Aha, dat is al een geruststelling! Ik las op het www dat meer vrouwen dat hebben en zich zorgen maakten, maar ik las nooit een verklaring of geruststelling. Ik weet wel dat ik het al sinds het begin van mijn zwangerschap heb, maar toch dacht ik effectief dat het een MK zou worden.

6. nabe

nabe Lid

20 okt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    @konijn87 heb jij al wat duidelijkheid erover , ik heb dat idd ook en ben 14wk zwanger....heb al een beetje op internet gespeurd maar dat kan je beter niet doen!
    hoop op reactie!

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Hoi Nabe,

Het is inderdaad wel even schrikken hé, je wilt natuurlijk dat alles goed gaat met de baby! Dit is het antwoordje dat ik van de verloskundige hier kreeg:

Ik blijf nu gewoon volledig van mijn bmm af en probeer het uit mijn hoofd te zetten, wat redelijk goed lukt. Ik herinner me trouwens dat het al zo aanvoelt sinds het begin van de zwangerschap dus mocht het werkelijk open staan, dan had ik vast al lang een miskraam gehad. Met de 12-weken echo is er ook niets van gezegd (maar ik weet natuurlijk niet of dat nagekeken wordt). Met de 20 weken echo ga ik het wel eens navragen.

8. nabe

nabe Lid

20 okt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey konijn87 bedankt voor je reactie....
    ik heb het idd ook al vanaf het begin , verder ook geen rare klachten dus niet te druk om maken...ik moet volgende week naar de vk vragen kan geen kwaad maar ben al meer gerust nu thanks!

9. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ik moet pas binnen 3 weken naar de vk, laat je nog even iets weten na jouw afspraak? En heb je ook een echo?

Gefeliciteerd met je zwangerschap en een goed verder verloop toegewenst!

Deel Deze Pagina