Hallo meiden, Ik heb echt super veel witte afscheiding, af en toe is het net een zwembad in mijn slipje Kan dit een sympthoom zijn of heb je juist weinig afscheiding als je zwanger bent. Kan helaas nog niet testen.. Bedankt!
dat had ik de afgelopen week ook. Helaas vandaag van mijn roze wolk afgetrokken... Je zult geduld moeten hebben. Nog een paar daagjes. Succes ermee!
ik had het ook, voor ik teste! Was dus zwanger..Normaal ook wel iets afscheiding maar toen best veel, en wel een ongi kramp en steekjes, heb je dat? suc6 iig!
Ik heb inderdaad steeds steekjes laag in me onderbuik links en recht en rond mijn navel. Sinds een week zijn mijn tepels erg gevoelig, soms zelfs pijnlijk. Heb ik normaal nooit. Deze sympthomen had ik bij mijn vorige zwangerschap pas veel later. Dit eindigde helaas in januari dit jaar in een miskraam. Die sympthomen waren binnen een week na de miskraam meteen verdwenen en komen nu weer terug. Heb inmiddels 1 menstruatie gehad en alles is weer prima op orde. Eigenlijk meteen al, week na miskraam controle echo gehad en alles was schoon. Dus het is geen na sleep van toen, vermoed ik. Ben benieuwd. Zou super zijn als het alweer zo snel raak is.
Jeetje dat is spannend zeg! dat zou fantastisch zijn als het raak is! Hoelang was je zwanger, dat je een miskraam kreeg? Ik had dat gelijk al die symthomen! En dat ik onder de douche stond ging me washand over mn borst en dat deed zeer!(tepel)..en daarna dus de test gedaan..dikke 2e streep..nog 5dagen wachten zie ik! Spannend hoor..
ja dat blijft erg vervelend! Ik ben nu bijna 23 zwanger en ben nog steeds elke dag bezord, zal alles goed blijven gaan etc..Me vader zegt altijd, laten we nou eerst maar afwachten tot het in de wieg ligt! dan weet ie zeker dat alles "goed"is.. Nou ik duim voor je voor een test met 2 streepjes!