Zwanger of niet..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jennifer23, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben Jennifer, nieuw op dit forum.

De laatste 5 maanden ben ik bezig geweest samen met mijn partner met ons eerste kindje. Nu is het zo dat ik in de afgelopen 2 maanden 4x ongesteld werd.
    Steeds naar de huisarts als het weer zo snel kwam. Gyn bezocht, conclussie bloeding tijdens eisprong, komt vaker voor.. Kan ook wel kloppen de ene bloeding duurt 2 dagen en de andere voelt als een echte menstruatie.

Nu is het zo dat we eigenlijk na mijn laatste bloeding (wat tijdens de eisprong zou kunnen zijn geweest) seks hebben gehad, na dus.. niet tijdens..

Op dit moment voel ik een raar zwaar gevoel onder in mijn schaamstreek, moet ik vaker plassen, en ben ik sneller moe.
    Maar het voelt niet aan alsof ik ongesteld moet worden, al kan het dat natuurlijk ook goed zijn. Best spannend als je het mij vraagt.

Zijn er vrouwen die dit herkennen?

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

een ei leeft nog 24 uur na eisprong. en ze zeggen dat de kans grootst is binnen 12 uur na eisprong.
    dus het zou kunnen.

maar hoeveel dagen voor je menstruatie zit je nu?

3. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 6 dagen voor nod

4. Schilderijtje

oke dan is het enige wat je nu kunt doen nog even afwachten.
    nu een test doen heeft geen zin. ben benieuwd!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zou eerder van 12 uur uitgaan hoor dat een ei leeft

6. Schilderijtje

Een ei leeft 24.uur maar na 12 uur is de kans op bevruchting nihil doordat het enorm afzwakt dus idd eigenlijk 12 uur

Deel Deze Pagina