Mijn vader wordt van de zomer 50 jaar en we zijn al druk bezig een groot feest voor hem te organiseren. Nu zijn we al vrij ver, we zoeken alleen nog een leuk bedankcadeau voor de visite en een leuke locatie om het te vieren. Het liefst een mooie locatie, waar het bij mooi weer buitengevierd kan worden en we bij slecht weer altijd nog naar binnen kunnen verhuizen. We hebben al aan het Muiderslot zitten denken, maar meer ideeën zijn altijd welkom!
muiderslot lijkt mij wel heel leuk. Verder als bedankcadeau, is er iets wat je vader graag doet, een bepaalde hobby ofzo. Wij hadden een keer een 50 jarigfeest en die man was gek van fietsen, toen kregen we allemaal een fietsbel, met een kaartje eraan: bedankt en bel nog eens aan.
Dank je wel voor je idee! Dacht inderdaad ook aan iets dat hij graag doet. Die fietsbel is opzich ook een heel goed idee, ze gaan/gingen regelmatig einden fietsen. Verder houdt hij van tuinieren (groenten/fruit). Hij werkt met computers en zit daarvoor regelmatig in het buitenland. Ook landen in het Midden-Oosten, Afrika, Amerika, Rusland e.d. Tot nu toe ontbreekt het me alleen nog aan creatieve ideeën! Misschien iets van een sleutelhanger met een globe, stip op de plaats waar hij woont (nouja, stip in Nederland) en daarbij een kaartje met bijvoorbeeld iets van dat hij meestal daar op de wereld is en mensen hem nu weten te vinden o.i.d.?