wanneer krijgt mijn "kale: haar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahahaha even een dom vraagje mischien hoor. maar marinte is nu 3 maanden en echt nog zo kaal als een knikker. wanneer gaan die haartjes groeien? heb zon stoere haarband maar ja zonder haar is het net rambo hahahaha.
    wie heeft er nog meer een kale baby? :D

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hahaaaa... :)
    Ik lees mee. Mijn ventje van 10 weken werd geboren met een redelijke bos rossig nesthaar. Hij had zelfs een matje in zn nekje! Wij blij, maar inmiddels lijkt het haast allemaal uitgevallen en heeft hij bovenop alleen wat haar,de rest is zo dun dat t wel kaal lijkt!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Lol ik hoop dat je ff hebt, want dat kan nog wel ff duren.
    Mijn dochter is nu 1 geweest en nu lijkt het pas echt wat te worden.
    Was ook zo kaal als wat bij geboorte.

4. EmyD

EmyD Niet meer actief

onze meid had ook behoorlijk wat haar. Bovenop is het na een week of 3 allemaal uitgevallen, ze had alleen nog maar een matje in haar nek! Maar sinds een week of 2 is het weer aan het groeien en dat gaat best hard. Staat toch al wel weer 0,5-1 cm denk ik..
    Maar goed, het komt dus vanzelf..!! Succes met jullie 'kale knikkers'..;)

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb een kale baby haha! eerst zo kaal als een knikker, nu is mijn zoon bijna 1 en is er heel dun haar zichtbaar ;) het komt er aan dus, maar hij is nog steeds kaal... :D kan nog wel even duren voordat er haar komt dus. ik zelf was ook kaal tot mijn 2e en heb nu een dikke haar bos, dus het komt wel goed haha.

6. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd. Onze zoon heeft heel dun blond haar. Lijkt nog erg kaal. Ik zelf was ook het eerste jaar kaal. Het kan in 1 x hard gaan, maar bij iedereen zal het anders zijn.
    afwachten dus.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha, geinige topic titel! ik heb ook een kale thuis ;)
    hij heeft echt niks op dat bolletje en is nu 5 mnd.
    mn dochter (nu 2), daar duurde het ook best erg lang bij hoor..
    we wachten maar geduldig af, maar af en toe zou je wensen dat er een beetje baby-pokon bestond ;)

8. matje

matje Niet meer actief

hahah grappig om te lezen zo..
    ons kleintje heeft kleine blonde haartjes en lijkt dus ook kaal
    het wordt nu wel wat donkerder
    mijn hubby en ik zijn allebei met een gorte bos donker haar geboren dus het zal ons benieuwen haha

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Hier begint het achterop net wat te groeien, geduld is een schone zaak :D

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier ook zo'n kale smurf. Maarja, ik had ook 3 vlashaartjes tot ik 1 was.
    Ik ben al blij dat die lelijke kale plek op haar achterhoofd vrij snel weg was.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft nog steeds niet veel haar.... en ze is bijna 2! Ze krijgt nu een beetje een matje en bovenop kan ik een staartje maken hihi.

12. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Hoi
    Onze dochter is nu 18 maanden en kan voor het eerst zo'n klein staartje in!!! Dus binnenkort naar de kapper om het haar in model te knippen. Dus kan zeker even duren.

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Onze zoon was ook kaal..had een paar licht blonde haartjes.
    Pas na zijn 1ste verjaardag is het gaan groeien.
    Hij wordt deze maand 2 en heeft nog geen volle bos, maar voor een jongen is dat niet zo erg..wordt toch kort geknipt ;)

14. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    kan nog wel een tijdje duren, mijn zoontje heeft zelf wel al een bos met haar. die is nu al 2 keer naar de kapper geweest, maar er is een meisje bij hem op het kinderdag verblijf die is 1 maand ouder dan xander en die heeft alleen nog hele kleine dons haartjes.
    Haar moeder wilt ook dat het snel groeit, en die heeft van de week de haartjes die ze had helemaal af geschoren :confused: , ik schrok me dood dat ik xander vorige week heen bracht zag er zo zielig uit.
    En waarom ze dat nou gedaan heeft geen idee?
    Maar het kan dus nog wel eve duren, maar wel een voor deeltje ze kan er niet veel in smeren ;) als xander het voor elkaar krijgt er iets in te smeren ben ik altijd wel eve bezig :)
    Suc6 allemaal hoop dat de haartjes snel komen. :D

Deel Deze Pagina