Erg vloeien (met stolsels) week na 2e curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Piet, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Vorige week (de 24e) ben ik voor de tweede keer in een maand gecurreteerd.

In de dagen na de curretage had ik slechts heel licht bloedverlies (helderrood).
    In het weekend was het nagenoeg helemaal weg, maar nu is het terug en behoorlijk ernstig ook.

Maandag had ik ook een menstruatieachtig gevoel en nu vloei ik ieder uur wel een maandverband vol, met stolsels tot ongeveer de grootte van een halve tot een hele golfbal.

Weet iemand of dit normaal is, want ik voel me er erg onzeker door. Ben bang om van huis te gaan, omdat ik het gevoel heb compleet leeg te lopen.
    Mijn afspraak bij de gyn is pas de 12e en ik zou graag van tevoren vast van anderen (die ook een curr. hebben gehad) horen of dit een beetje normaal is.

Alvast bedankt, een verwarde Piet

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Klinkt wel erg heftig moet ik zeggen . Ik zou gelijk de gyn bellen of je verloskundige. Waarschijnlijk is het nog niet schoon. (weet niet zeker)
    Maar zou zeker actie ondernemen.

Heel veel sterkte.

Veel liefs sancho

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Beste Piet,

Ik wil je niet ongerust maken maar het klink niet goed. Ik zal meteen naar de gyn of vk bellen voor een spoed afspraak

liefs

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Morgen heb ik een telefonische afspraak met de gyn om 11.30u, ik leg het dan aan haar voor.

Ze heeft met een camera en echo-apparaat de 2e curr. uitgevoerd, dus ik neem aan dat het dan helemaal leeg is.

Nu ik even een paar uur rustig aan gedaan heb, ik het vloeien verminderd naar een half maandverbandje, maar ik heb nog steeds het idee dat ik ieder moment leeg kan lopen.

Deel Deze Pagina