na bijna 9 wk nog steeds hcg in bloed

Discussie in 'Miskraam' gestart door Robing, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hi meiden

na mij (2e) mk begin juli heb ik nog steeds een hcg waarde in mijn bloed
    morgen nog een keer laten prikken, maar vorige week was het nog 55
    herkent iemand dit ?

Gr Ing

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Jeetje, wat gek meid! Kan je niet opnieuw zwanger zijn?

Sterkte en succes!
    Liefs,
    Anouk.

3. ik dacht ook dat het sneller verdween. Laat je horen hoe je nieuwe uitslag is??

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind 9 weken ook wel erg lang. Heb je de uitslag van het bloedprikken vandaag al gehad?

5. en hoe was je uitslag??

6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    sorry dames voor de late reactie,ik was ff niet in de gelegenheid.... nee helaas niet opnieuw zwanger, op 7 juli een MK, na 5 weken kwam ik erachter dat niet al het weefsel weg was (toevallig na ovulatietesten) de afgelopen 4 weken elk week het HCG gehalte laten controleren, begon met 250 en gister was deze gedaald naar 31.. ! en totdat dit hormoon in je lichaam is kun je natuurlijk niet opnieuw zwanger worden.. ! duurt allemaal erg lang die 0 is nog lang niet bereikt, klinkt raar maar de meeste dames willen graag dit HCG hormoon, maar ik wil er juist vanaf anders kunnen we niet verder !!!!
    Ing

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kan me goed voorstellen dat je er vanaf willt. Ik hoop voor je dat het laatste restje snel verdwijnt en je weer verder kunt.

8. ik hoop ook dat je snel weer op 0 staat!
    Veel succes!

Saartje

9. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Het kan heel snel gaan. Ik had 2 wk. na mijn miskraam nog maar 12. De gyn zei dat ik zou vloeien zolang mijn hcg gehalte nog niet op 0 stond? Beetje vaag. Maar ik was binnen 4 dagen van het vloeien af, dus in 4 dagen van 12 naar 0.

10. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    en vandaag van 31 naar 19 dus volgende week weer terug.....! eerst vakantie !!! morgenochtend om 06.30 in het vliegtuig naar Rhodos lekker ontspannen en genieten !
    Gr Ing

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Fijne vakantie!!

12. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    dank en jij veel succes !
    en ps die pijnscheuten heb ik de laatste tijd ook gehad (vooral linksonder en wordt wel erger na het klussen, weet niet wat het is heb het toevallig vandaag aan de gyn nog gevraagd, kon geen antwoord geven) sorry reageer meteen ff op je topic bij zwanger worden.....
    Ing

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    bekent verhaal meid..
    bij mij duurde het ook heel lang voordat de hcg uit mijn bloed was.
    Ook werd gedacht of ik niet opnieuw bevrucht was. maar ook niet.
    Hij zakte gewoon extreem langzaam.

sterkte ieder geval

14. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mij heeft het ongeveer 8 weken geduurd. Wat je zelf als zegt. Je wilt er zo graag vanaf omdat je nu ook niet verder kunt. Bij mij gingen de laatste weken ook erg traag. Uiteindelijk zat ik op 2 toen hoefde ik gelukkig niet meer terug te komen terwijl ze zeiden dat ik echt op nul moest staan.

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je er nu snel vanaf bent

15. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Echt vaag ja. Ik heb vandaag nog even getest en ik zag ook nog een vage streep. Echt heel raar, normaal wil je dolgraag een streep en nu wil je er als de wiedeweerga vanaf...

Ik ben op 26 aug gecurreteerd, vloei niet meer en ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat.

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik heb op 19 aug. een miskraam gehad, ik hoefde niet gecurreteerd te worden. Op 1 sept. was mijn hcg nog 12. Ik ben vandaag (precies 4 weken na mk) ongi geworden, dus mijn cyclus heeft zich weer hersteld en het hcg gehalte is 0.

17. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Even een vraagje dan: waar laat je dat dan meten? Doet de HA dat, doet de gyn dat of hoe zit het precies en moet je er ook een gegronde reden voor hebben, dat je het gemeten krijgt?

18. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    en terug van vakantie, bruin maar nog steeds die HCG in mijn bloed, nu nog 13, vorige week 19, dus gaat erg langzaam (bloed laten prikken in het ZH, kan zonder afspraak of via de HA maar dan heb je een formuliertje nodig voor het lab) volgende week een afspraak met de GYN voor mijn aanhoudende pijn in mijn buik, het vloeien is ook nog steeds niet gestopt.... vanaf 7 juli....... duurt lang

19. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis, dat duurt idd lang. Ik vond het bij mij allang duren(7 weken)
    Mag je niet eerder naar de gyn?? Ook ivm je buikpijn, daar had ik geen last van. Ik zou proberen of ik eerder kan komen.
    Heel veel sterkte!!!
    Liefs, mussie

20. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ik ben al bij de gyn geweest voor een echo ivm de pijn, het is nu aanhoudend geworden en ga ik weer terug, ik denk toch wel zelf dat het een derde miskraam was ipv een (lange) nasleep van de 2e.
    gr ing

Deel Deze Pagina