Hallo, ik ben nieuw hier, en hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek zet na 1,5 jaar proberen zwanger te worden met mijn vriend, had ik de hoop al bijna opgegeven. nu ben ik 3 dagen overtijd en heb 2 verschillende testen gedaan.(zondag & maandag) namelijk de kruidvat(2 voor 10 euro) (paarse dop met plus teken) en de sensitest dipstick. op beide testen zie je een lichte streep (wel gewoon zichtbaar niet een dikke vette verticale streep, maar wel een lichte streep) op de kruidvat dus een + heb wel wat witte slijmverlies gehad, maar geen bloedverlies. had ook iets bruin (oud bloed) maar niet veel ofzo. Ben ik nu zwanger?
Maar kan altijd nog zijn dat het vruchtzakje leeg is toch? dat heeft een vriendin van mij ook gehad namelijk. en een miskraam is ook altijd nog mogelijk. dus niet te vroeg juichen misschien? begrijp me niet verkeerd, ben heel blij, maar geloof het nog steeds niet
Tja dat blijven opties, maar als je zo denkt kan je in in mijn ogen bijna nooit genieten. Er overlijden ook kindjes tussen de 20 eb 40 weken, bij de bevalling en erna Dus geniet optimaal van wat je vandaag hebt!!! En probeer vertrouwen te hebben dat het goedkomt