erg vroeg misselijk, tweeling???

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door kim2610, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hoi allemaal

ik heb een vraagje, ik heb zaterdag mijn NOD, maar ben al sinds zondag misselijk en heb zelf al sinds maandag positieve zwangerschapstesten....zou dit op een tweeling wijzen?

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Volgens mij heeft dat niets te maken hoor met een tweeling maar het zou zomaar kunnen ;)

3. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Thanks, het is namelijk zo dat de vader van mijn man van een tweeling is, dus de kans zou groot zijn, en de ha suggereerde het gisteren ook al..

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

De genen van je man kunnen bij jou geen tweelingzwangerschap veroorzaken voor zover ik weet. Als het genetisch bepaald is, moet jij een dubbele eisprong hebben (en bij jou in de familie zouden dan meerdere tweelingen voorkomen). Dat kan dus niet van de kant van je man komen.
    Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je zwanger bent van een 1eiige tweeling, maar dat is niet genetisch bepaald.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Alleen als het bij jou in de familie voorkomt dat er veel twee eiige tweelingen geboren worden door vrouwen waar je direct familie van bent zou het erfelijk kunnen zijn... Dan zit het namelijk in de familie dat je vaker een dubbele eisprong hebt.
    Een een-eiige tweeling is gewoon toeval.

Maar qua misselijkheid, hoeft niet op een tweeling te wijzen hoor. Sommige vrouwen zijn gewoon snel misselijk.

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Zoals hierboven al gezegd is.. een tweeling (twee-eiig) kan alleen maar erfelijk zijn vanuit jou kant. Wel kan je man het doorgeven als jullie een dochter krijgen en dan zou bij haar de kans op een twee-eiige tweeling groter kunnen zijn.

Bij mij komt het overigens nergens in de familie voor en ik heb ook een twee-eiige tweeling! Dus het kan zomaar zo zijn dat je wel zwanger bent van een tweeling! :)
    Ik was zelf niet zo vroeg misselijk .. het begon pas rond een week of 9 (tot 16 weken) .

Gezien je positieve testen: GEFELICITEERD met je zwangerschap!! :D
    Lekker genieten!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zou het niet kunnen zijn dat je al verder bent dan gedacht? dat je gewoon vroegere eisprong had?

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd en het zou zomaar kunnen dat je een tweeling verwacht! Dat ga je zien op de 1e echo!;)

10. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Bedankt voor jullie reacties, dus misschien gewoon wat pech met al snel misselijk te zijn, ik verwacht elke moment telefoon van men ha met uitslag bloedonderzoek...
    Het kan niet zijn dat ik al langer zwanger ben want heb ovulatietesten gebruikt, babytje is verwekt op kerstdag :)

lieve groetjes

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd meis :)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik was van de tweeling minder misselijk dan ik nu van 1 kindje ben geweest, hoeft dus niks te zeggen.

Iig gefeliciteerd met je zwangerschap :)

13. gimena

gimena Niet meer actief

gefeliciteerd haha zou zo maar kunnen :)
    afwachten maar tot de 1e echo,s

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou ik was ook gelijk misselijk maar er zit er echt toch maar 1 hoor hihi

Deel Deze Pagina