Hallo allemaal, Ik heb nooit Getempt. Maar vraag me wel af hoeveel de temp. Omhoog gaat als je zwanger bent? Is er een gemiddelde temp dan te ontdekken? Ben gewoon heel nieuwsgierig! Ik ben benieuwd.
Hey! Ik met mijn temperatuur altijd oraal en normaal is ie voor mijn eisprong altijd rond de 36.1 Na mijn eisprong wordt ie dan altijd rond de 36.4/36.5 In de ronde dat ik zwanger was, steeg die 12 dagen na mijn eisprong nog iets verder naar 36.7 en dat bleef ie ook tot aan mijn miskraam bij dik 9 week. Op de dag van de tweede stijging ben ik ook gaan testen en toen was de test licht positief Spannend he? En vooral dat wachten steeds!
Zie mijn kaartjes... In de zwangerschap een aardig constante temp van 37 - 37,2 tot halverwege de kraamweek ongeveer
Ik had hem toevallig gisteravond gemeten en toen was hij 37.2 en vanmorgen 37.1 maar zit nu op dpo7. Ik weet nog dat ik hem ooit gewoon had gemeten en toen 36.6 was ofzo. Ben reuze nieuwsgierig hoe het daarom bij anderen is. Hoop natuurlijk op een positieve test!!