ervaringen met operatie aan niet ingedaald balletje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kemjansen, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al. Heeft iemand ervaring met een operatie bij je zoontje aan een niet ingedaalde testikel?
    Mijn zoontje, nu 8 maanden, is op een oproep aan het wachten. Heeft je zoontje er veel last van gehad daarna?

gr Karin

2. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Gisteren zag ik toevallig bij zo'n ziekenhuisprogramma op Nederland 1 om 19.30 uur zo'n operatie voorbijkomen. Misschien kan je op "uitzending gemist" kijken en zit er nog interessante info tussen voor je.
    Succes ermee!

3. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Bedankt. Toevallig heb ik het gisteren ook gezien. Alleen was dat balletje niet meer te vinden toch? Bij onze zoon is het al gesignaleerd in zijn lies en moet worden vastgezet.

Gr Karin

4. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Bij mijn zoontje is zijn rechterballetje ook nog niet ingedaald, hij is nu bijna 10 maanden.
    Ik ben in mei bij de kinderarts geweest en die heeft nog helemaal niet over een operatie gesproken. Het zat heel gunstig zei ze, en ze verwacht dat als hij volop gaat staan en lopen, dat dan de zwaartekracht zijn werk zal doen.
    Als hij 2 is en het is nog steeds niet ingedaald, dan moet ik terugkomen. Wat een verschil dus!

5. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    nou ze hebben een echo gemaakt, en daar was op te zien dat er ook een liesbreukje zat en dat de kans nauwelijks nul is dat het uit zichzelf zou indalen. Vind het wel fijn dat het nu al gedaan wordt. Nu beseft hij het nog niet. Hoe ouder hoe moeilijker denk ik.

Hebben ze bij jou zoontje ook een echo gemaakt?

Gr Karin

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zoon is afgelopen oudejaarsdag geopereerd aan zijn balletjes.
    Hij was dus al ruim 2 jaar oud.
    Een balletje zat hoog in zijn lies en de ander iets lager.
    Ook zijn de zaadleiders te kort en hadden ze dus nooit zelf kunnen indalen.
    Hij heeft er echt weinig last van gehad.
    De littekens zijn erg mooi genezen.
    Binnenkort moeten we weer op controle.
    Eentje is wel echt ingedaald, de ander nog niet.
    Hij klaagt wel regelmatig over pijn aan zijn piemeltje maar denk dat dat een beetje rekpijn of zo van de zaadleiders is.
    jet is ons erg meegevallen allemaal in ieder geval!

Deel Deze Pagina