Hallo dames, Sins een paar dagen ben ik snipverkouden, veel gesnotter, gehoest én een klein jongetje van 7 weken...... Die combinatie vind ik niet prettig maar kan het ook relativeren, het is niet anders en zal wel vaker voorkomen. Ik ga met alles hygienisch te werk en probeer zo min mogelijk te kussen (wel moeilijk, af en toe kus ik hem ook nog op zijn wang, bijna automatisch) Nog tips wat ik in de gaten moet houden? Sem was vorige week zelf ook verkouden maar dat gaat weer de goede kant op. Gelukkig maar! Wel heb ik een vraagje (misschien een domme...) Ik ben nu hardstikke schor nét op het moment dat Sem nu een beetje te begint te reageren op stemgeluid. Weet hij dat ik, ondanks het belabberde geluid, zijn moeder ben? Hekent hij mijn gezicht al? Of ruikt hij mij? Gewoon wat vragen.... Nog een vraag..... Zijn er ook nadelen t.o.v Nutriton? Ik mag het namelijk gebruiken van het CB maar twijfel toch nog een beetje...
Hoi hoi, Helaas kun je het niet voorkomen dat je kleintje wel eens verkouden zal worden. Hygienisch werken is altijd goed natuurlijk. Maar helemal tegenhouden kun je het niet. Hij bouwt daardoor wel weerstand op natuurlijk. Je kindje herkent jou als zijn moeder. Je stem is slechts een van de dingen die hij herkent. Hij zal misschien even raar opkijken als je met een andere stem praat, maar all andere dingen zoals je gezicht en je warmte zijn er allemaal nog wel. Het is ook maar tijdelijk. Nutriton kan geen kwaad hoor, soms hoor je wel eens dat kinderen er van spugen of kramp krijgen, maar dat is maar zelden. Groetjes en beterschap Adrienne