Wat zou je hier voor geven/vragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Van een vriendin kan ik de volgende spullen overnemen:

Maxi cosi en toebehoren (verkleiner, regenkap, zonnekap, voetenzak)
    Wieg met standaard en matrasje
    Standaard voor hemel bij wiegje
    Hemeltje
    Beddengoed voor wiegje (hoeslakentjes, lakentjes, dekentje
    Badje met standaard
    Badsteun voor in groot bad

Nu heeft zij mij gevraagd wat ik er voor wil geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Wat zouden jullie hier voor geven/vragen?

2. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Kan je het niet gewoon lenen van haar?
    En zo niet zou ik denk ik zeggen 100 euro, dat is wat ik ongeveer 2e hands voor mijn spulletjes heb gegeven, wat ik zo bij jou heb zien staan.
    Lastig he als mensen je vragen wat je ervoor wil geven! Vind ik tenminste ook vaak!!
    Groetjes Carry

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kan het niet lenen, want ze wil geen kinderen meer. Als ik het niet "neem" zet ze het op marktplaats. Het is inderdaad lastig om aan te geven wat je er voor wil betalen :(

4. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Als ze dan toch van plan zou zijn om het op Marktplaats te zetten, kan je ook vragen wat ze er dan voor zou willen hebben. Ze heeft (ondanks dat daar geboden kan worden) vast wel een minimaal bedrag in haar hoofd....
    Geef gewoon aan dat je het lastig vind om er een bedrag voor te noemen. Hoeft toch geen probleem te zijn?

En let even op met de maxi-cosi, dat ie aan de nieuwste veiligheidseisen voldoet!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, ik had haar ook gevraagd wat ze wilde hebben. Maar ze wil van mij een bod horen. Goede tip Linda, ik zal er op letten.

6. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik zou ook zeggen 100 euro. En idd even kijken of je die maxi-cosy wel moet nemen.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou even op marktplaats kijken wat er zo ongeveer voor gevraagd word.
    het ligt er natuurlijk ook aan wat zij ervoor betaald heeft, en hoe oud het is.

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hi, ik denk dat ze er op marktplaats wel meer voor zou krijgen dan 100 euro in totaal hoor....maar aangezien ze een vriendin is wil ze het misschien wel voor die prijs doen... en als jullie er niet uitkomen ( aangezien jullie allebei niet echt een prijs kunnen noemen) moet ze t er anders maar opzetten en kijken hoeveel het wordt en dat jij dan 1e keuze hebt ofzo....

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ten eerste ligt eraan wat voor een soort dingen het zijn.. als het nu allemaal van een heel duur mer is enzo.. maar nog steeds het is 2 hands en het is een vriendin dus een vrienden prijsje is ook wel aardig toch... ik zou denk ik oko zeggen 100 euro... hoe oud is het eigenlijk?

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    De Maxi Cosi is 6 jaar oud. Het wiegje en toebehoren volgens mij ook. Haar kleinste is negen maanden, maar volgens mij is het ook allemaal voor de oudste gebruikt. Alleen de badverkleiner misschien niet.

11. nameless

nameless Actief lid

18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Een leuk kado voor de kids: dat heb ik gedaan!! dan komt er toch iets voor terug!!
    Van Fisher Price hebben ze hele leuke dingen en die zijn behoorlijk prijzig!! zelf hebben wij een loopfiets/wagentje gegeven, misschien een tip??

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    6 jaar is ook niet heel jong ntuurlijk...
    ik vind het er ook een beetje aan liggen of jij het wel of niet mooi vind...
    Een prijs weet ik niet te noemen...
    Maar kijk gewoon wat je daarvoor kwijtzou willen!

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Dat matrasje voor in de wieg zou ik niet meer gebruiken is veels te oud(als hij 6 jaar oud is) daar zit al veel mijt in denk ik en dat lijkt me niet goed voor zo'n kleintje.
    Ik kan ook van een vriendin een matrasje krijgen ook 6 jaar oud maar ik doe dat niet en heb gezegt waarom en ze zegt ja waarschijnlijk heb je gelijk.
    Ik zou er niet meer als 75 euro voor geven het is waarschijnlijk wel al 6 jaar oud.

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, vandaag vroeg ze weer (via sms) wat ik er voor wilde geven. Dus ik ben een beetje met de meesten hier mee gegaan en heb 100 euro gezegd.

Krijg ik als antwoord dat zij 150 in gedachte had. Moet er dan nog maar eens goed over na denken denk ik...

15. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    nou als ik jou dan was zal ik mooi zeggen verkoop het maar lekker op marktplaats
    want 6 jaar oud is best wel wat en op marktplaats kan je een heleboel leuke dingen kopen hoor voor 150,00 euro en dat is dan vaak nog bijna nieuw
    succes ermee

16. Amber

Amber Lid

27 mei 2006
    27
    0
    0
    Als ik jou was had ik het niet gekocht.

Eerst vraag ze een bod van jou (wat een mooi bod is) en dan gaat ze er toch nog 50 euro boven zitten, vind het wel een beetje raar jullie zijn toch vriendinnen!
    Heb zo'n idee dat ze gehoopt had dat je meer zou bieden dan dat zij in gedachten had, anders had ze toch wel gelijk gezegt ik vraag er 150 euro voor.

Hou je ons op de hoogte met je beslissing?

17. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ja, vind ik ook!

18. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja ik ben het erg ook mee eens.
    150 euro is veel geld en ik vind het ook een beetje raar dat ze er dan toch 50 euro meer voor wil hebben,ze had dus allang een bedrag in haar hoofd maar durfde het misschien niet zo te zeggen.

19. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    hoe is het afgelopen daphne

20. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Op marktplaats willen ze er soms het onmogelijke er voor hebben!! Dat is echt er daar gaan ze er vaak van uit wat hun er voor betaald hebben maar niet hoe oud het is! Ik zou het ook proberen voor €100,- en dan kun je altijd nog weer verder overleggen!!

Deel Deze Pagina