Tirtilisko, Ik hoop echt dat je wens uitkomt! En dat alles er perfect uitziet in je buik. Toi toi toi.
Nou meiden ik ben dus geweest bij degyn niks te bekennnen van een zwangerschap maar ze zij dat het wel te vroeg kon zijn om het te kunnen zien dus dat het heel miechien toch zo is dat ik zwanger ben maar ik heb er geen hoop meer in zitten... Soww het was wel pijnlijk hoor... toen ze kweekjes nam en met haar handen aan mijn baarmoeder voelde en vooral met dat ijzeren soort schaar pfff
Hallo meiden ik lees jullie racties nu pas omdat ik bij mijn schoonzus ben ik typ jullie dit even senl en laat de pc weer over aan mijn neefje van 4 die een spelletje aan het spelen is... erg bedankt ik heb jullie lieve reacties gelezen echt heel bedankt ik hoop dat alles ook goed met jullie zal gaan en dat het snel raak mag zijn bij mij is het waarschijnlijk niet raak de gyn heeft kweekjes genomen en een paar andere testjes maar het was niet echt een prettig gevoel irriterend. Ik heb haar zelfs verteld over deze forum en ze zij dat het erg leuk voor mij was dat ik al rond hing in zo een forum en dat hierdoor meer dingen weet. Ik hoop dat het toch later in de week een posi test wordt alvast hartelijk bedankt ik ga der gauw vandoor mn neefje vraagt de hele tijd van en, en, en, mag ik nu (dorry dat ik zonder leestekens heb getypt) maar moest ff snel omdat ik jullie niet langer wilde laten wachten
Niks aan te doen, hopelijk wordt je over een paar weekjes iets wijzer en is het resultaat van je kweekjes gewoon goed. Heeft je man trouwens wel eens een zaadonderzoek laten doen? Succes met alles.