Erg zweten in maxi-cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debor, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debor

Debor Lid

4 dec 2015
    62
    12
    8
    Vrouw
    Hallo
    Mijn zoontje( van nu 1 jaar )zweet heel erg in de maxi-cosi. Echt heel erg , als we een eindje hebben gereden is zijn haar gewoon echt nat en vaak ook zijn ruggetje ... dan moet ik hem echt omkleden want dan heeft hij gewoon natte kleding en ook zijn rompers .
    Iemand misschien een idee wat ik hier aan kan doen ? We hebben al een andere maxi-cosi geprobeerd en minder kleertjes (en dunnere) aan ,een hydrofiel achter zijn hoofdje gedaan en helemaal achter hem gelegd , maar dat helpt allemaal niks . Het is ook wel een warmbloedig ventje hoor , soms heeft hij ook een nat hoofd na de fles....

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Overgaan naar de autostoel?

Een badstof hoes in de maxi-cosi hielp hier wel wat.. En van aërosleep heb je van die verluchtingshoesjes voor in de buggy, ik weet niet of dat ook voor in de maxi-csi bestaat

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik zou zo'n badstof hoes proberen. Neemt wat,vocht op

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik deed ook een hydrofiel achter haar lijf.
    In de autospiegel is het nog niet gebeurd maar weer hebben met het warme weer ook niet veel in de auto gezeten.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ik denk niet dat er iets is wat het helemaal tegen gaat.... en zeker niet met deze temperaturen..

Hier ook een hydrofiel erin

de maxi cosi is nou eenmaal een warm broeierig ding

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Zo'n buggy matje idd. Zijn er ook van prenatal huismerk

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    zo een ja!

Overstappen naar de autostoel is geen verschil vind ik, hier hebben ze altijd warme rugjes en natte haartjes gehad in de zomer in de autostoelen, ook nu in de 123 stoel. Je hebt nou eenmaal warme kindjes, die van mij roepen altijd meteen "ik heb koud nodig!" maar zo'n air inlegger scheelt wel veel hoor! (Bovendien is het gewoon het beste om zo lang mogelijk in de achterwaartse autostoel te blijven. )

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Zo'n air inleg had ik ook. Dl was ook altijd helemaal bezweet in de maxi cosi. Ik had hem van prenatal huismerk, die was ook niet zo duur (meen €15).

9. Debor

Debor Lid

4 dec 2015
    62
    12
    8
    Vrouw
    Dank jullie voor de reacties . Ik ga zo gelijk zo'n matje halen en hopen dat het dan in ieder geval minder wordt.

Deel Deze Pagina