Zoooooo'n hoofdpijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nikkiesmom, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkiesmom

20 jul 2006
    31
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Nijverdal
    Ik heb zooooo'n vreselijke hoofdpijn! Als de hele week! Nu ik dit typ dansen de letters voor m'n ogen maar moet t toch even kwijt... Heeeft iemand hier ervaring mee? Heb de dokter al gebeld, die zei dat het waarschijnlijk voorhoofdholte-ontsteking was maar dat hij er niks voor kon geven vanwege mijn zw.sch. Moest gewoon paracetamol nemen en stomen... Dit helpt dus erg matig.... Helluuuppp! :(

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey hey

ik heb dit ook barst van de koppijn, wat gepaart gaat met spugen..ik heb niet echt tips voor je maar gewoon echt goed rusten en op tijd naar bed gaan...en veel drinken..
    wat bij mij heel goed helpt is een hoofdmasagge van vriendlief ;) ;) 8) 8)
    en een lekkere douche, helpt oook wel eens, en als je het echt niet meer uithoud net als ik neem ff een paracetamol...

Ik ben hier wel wat voorzichtig mee dus doe dit ook alleen wanneer het echt moet

succes!1 en geniet van de zwangerschap

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Had voor mijn zwangerschap ook bijna nooit last van hoofdpijn, maar nu dagelijks. Ik neem dan ook gewoon paracetamol en even beetje rust! Heb het aangekaart bij mijn VK, maar nog geen reactie.
    Weet wel dat een vriendin er ook last van heeft gehad tijdens de zwangerschap..

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als het blijft duren toch terug naar je HA hoor! Ik heb ook holte-ontsteking gehad en er zijn penicilline en anti-biotica die wel mogen tijdens ze zws!

Beterschap hoor!

Deel Deze Pagina