Ik heb zooooo'n vreselijke hoofdpijn! Als de hele week! Nu ik dit typ dansen de letters voor m'n ogen maar moet t toch even kwijt... Heeeft iemand hier ervaring mee? Heb de dokter al gebeld, die zei dat het waarschijnlijk voorhoofdholte-ontsteking was maar dat hij er niks voor kon geven vanwege mijn zw.sch. Moest gewoon paracetamol nemen en stomen... Dit helpt dus erg matig.... Helluuuppp!
hey hey ik heb dit ook barst van de koppijn, wat gepaart gaat met spugen..ik heb niet echt tips voor je maar gewoon echt goed rusten en op tijd naar bed gaan...en veel drinken.. wat bij mij heel goed helpt is een hoofdmasagge van vriendlief 8) 8) en een lekkere douche, helpt oook wel eens, en als je het echt niet meer uithoud net als ik neem ff een paracetamol... Ik ben hier wel wat voorzichtig mee dus doe dit ook alleen wanneer het echt moet succes!1 en geniet van de zwangerschap
Had voor mijn zwangerschap ook bijna nooit last van hoofdpijn, maar nu dagelijks. Ik neem dan ook gewoon paracetamol en even beetje rust! Heb het aangekaart bij mijn VK, maar nog geen reactie. Weet wel dat een vriendin er ook last van heeft gehad tijdens de zwangerschap..
Als het blijft duren toch terug naar je HA hoor! Ik heb ook holte-ontsteking gehad en er zijn penicilline en anti-biotica die wel mogen tijdens ze zws! Beterschap hoor!