Rare eetgewoontes

Discussion in 'Zwangerschap' started by Quincy23, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

Jan 10, 2008
    142
    0
    0
    He He

Het leek me leuk om een onderwerp te starten over rare eetgewoontes tijdens je zwangerschap.

Ze zeggen dat je dan augurken gaat eten maar daar heb ik geen last van wel deze zwangerschap eet ik heel veel

Chocolade vla met daarin vruchtjes uit blik

Raar he dat je dit hebt tijdens die 9 maanden

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Nog geen last van vreemde dingen eten ofzo.. Eet wel echt véél minder dan normaal, want als ik mijn 'normale' hoeveelheden eet, word ik misselijk :p

Heb wel van een vriendin gehoord dat ze tijdens de zwangerschap augurken met hagelslag at.. Ben best blij dat ik zulke dingen nog niet heb :)

3. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Ik geniet de laatste weken enorm van brood met vleesbeleg. Echt t water loopt me in de mond (rent naar de keuken,,,)

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik heb sinds een paar weken een lolly tik... als ik s'morgens na mijn kots bui weer een beetje oke ben stee ik een lolly in mijn mond en vlak voordat ik 's avonds mijn tanden ga poetsen pas de laatste....
    (tis niet te zien aan mijn banner maar ben nu 7 weken zwanger)
    met mijn vorige zwangerschap had ik dit soort dingen niet... had ik alleen afkeer tegen alles met prik erin!

5. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    In het begin had ik vaak trek in haring, nu helemaal niet meer. Ik heb vooral trek in zoetigheid. Toffee's, m&ms, muffins, ijs...mmm ik ben blij dat ik geen winkel op loopafstand heb.

6. Quincy23

Quincy23 Actief lid

Jan 10, 2008
    142
    0
    0
    oja ik was al gek op bami blokken maar nu helamaal.

en t ergste is we zijn bezig om een huis te kopen vlakbij de snackbar.

7. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Door de misselijkheid heb ik eigenlijk in niets meer zin. Behalve aardbei-ijs en pudding! Litters en Litters gaan er hier naar binnen, en nog is er nog geen kg bij gekomen!

8. StarMoon

StarMoon Bekend lid

Nov 11, 2009
    894
    0
    0
    Ik lust geen aardbei-milkshakes meer, het moet vanille zijn.
    En die helpen zooo heerlijk tegen maagzuur, maar mag er maar 1 per week van mezelf haha.

Vorige week broodjes chocopasta gesmeerd en me serieus afgevraagd of ik er currysaus op zou doen. Dat leek me nou zo een heerlijke combi ineens. Heel snel de koelkast dicht gedaan en gedacht: Rare hormonen pfff :D Man lag in een deuk toen ik die gedachte opbiechtte.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik heb laatst augurken met een glas chocomelk gegeten/gedronken.... mn vriend kwam thuis en die zei, wat heb jij nou zitten eten joh? hihihihihihihihihi

ik moesttttttt augurken eten, maar had ook te veel zin in chocomelk. nou dan maar lekker samen :D:D:D

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Maakt niet uit...als het maar zoet is...en ik hield normaal helemaal niet van zoet! Zo bizar dat je smaak zo veranderd!
    x

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

Dec 18, 2007
    1,108
    0
    0
    Brabant
    Gek gedoe he, die eetgewoontes.

Dit eet/drink ik nu nog op een dag:
    -Beker Yomild/Vifit of iets dergelijks
    -2 crackers met smeerkaas of snijworst/boerenmetworst.
    -Groot glas Hero fruitonbijt met extra vezels.
    -s'avonds rijst/roerbakmie met kip, frietjes:D of soep. (De helft van wat ik normaal eet)
    -Soms wat chips.
    -Tussendoor koekjes/augurken/rolmopsen.
    Als je het zo ziet lijkt het nog best wat. Maar normaal eet ik al 5 bruine boterhammen op een dag. en dan nog een 'normaal' bord vol avondeten.

Gelukkig drink ik nog wel heel veel. Karvan Cevitan, Taksi, ijsthee
    (zonder prik), sap.

Ik vind het eigelijk wel leuk om te lezen wat andere wel en niet eten.

Liefs!

12. jessie84

jessie84 Bekend lid

Jul 22, 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    pff ik merk dat ik veel minder eet, al naar wordt bij de gedachte aan eten hihi... van de week was ik lekker een visje aan het klaarmaken uit de oven werd ik me toch een potje misselijk toen ik me realiseerde dat ik die vis ook daadwerkelijk moest gaan opeten hahahah...

- Heb erg veel trek in vanillevla
    - Kaassouflé's hihi
    - Mandarijnen
    - Brood met cervelaatworst

Hahah niet echt heel bijzondere combinaties maar goed.

Wel lust is opeens geen knakworsten, snitzel, vis en gebakken krieltjes mer haha daar ben ik normaal zo dol op!
    Ach ja wel zien wel.... wel grappig om zo te lezen!

13. shining

shining Actief lid

Mar 25, 2008
    150
    0
    0
    Ik lust geen koffie meer en kan soms halverwege het eten ineens geen zin meer hebben. Gisteren had ik dat met sate met een klein beetje pittig sausje, heb alles laten staan! Ik vind de smaak van vlees en vis over het algemeen niet meer zo lekker, terwijl dat volgens mij juist erg goed is. Denk dat hij/zij vegetarisch is..

Oja en voor de zwangerschap at ik graag augurken, maar nu juist niet.. raar..!

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb 2 weken ofzo trek gehad in augurken met salami erop heen,
    alleen dat is al weer voorbij, pot met augurken staat onaangeroerd in de koelkast al weer een paar weken lang

heb ook al een week alleen maar sandwichspread gegeten op brood met salami
    heb ook vaak trek in ketchupchips

heb nu een danoontjes en chocoladetoetjes trek
    maar lust geen stukjes chocolade meer
    oh ja en van de week had ik onwijze trek in kleffe cake hahah

15. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Lust nu echt geen koffie mee, jak! en verder opeens zin in zoute dingen (was een enorme zoetekauw) zoals olijfjes etc. Maar eet idd ook véél minder dan voor mijn zwangerschap, soms ben ik na een paar happen opeens alweer klaar...

16. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    de eerste paar weken ineens zin in chocolade alleen dat lust ik normaal helemaal niet.
    en nu, oooo een kroketje met mosterd jammie jammie.
    en van die over heerlijke roze zuurstokken:p
    wat doen die hormonen toch met ons:D

17. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

crackers met coburger rauwe ham

mmmmmmmmmm

spinnekop

Share This Page