Buikpijn aan bovenkant.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by flappie, May 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hallo,

Ik heb even de volgende vraag:
    Ik heb nu al sinds zaterdagavond ( soms is het even weg, zoals nu) buikpijn aan de bovenkant van mijn baarmoeder wat uitstraalt naar mijn middenrif ( althans zo voelt het )Ook ademen doet zeer. Komt dit omdat er steeds minder ruimte komt? Vooral van zitten naar liggen en andersom voelt het pijnlijk! Ook het slapen voelt niet fijn, alsof mijn vel heel strak gespannen staat. Ik voel de kleine wel goed, hoor!

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,

Hester

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Hester,

er is minder ruimte in de buik, daardoor kun je klachten krijgen. Is pijn de enige klacht?
    Zo ja, dan denk ik dat je maag en middenrif wat in de knel komen, dat kan inderdaad pijn geven bij ademhalen en bij veranderen van positie.
    Er is niet zoveel aan te doen. Draag een bh die niet te strak zit. En houd even in de gaten of je geen andere klachten hebt of krijgt.

Mirjam

3. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Bedankt voor je antwoord. Ik heb verder geen klachten, het is vooral wat pijnlijk, maar nu ik weet dat het normaal is, maakt het niet uit.

groetjes,

Hester

Share This Page